Gość

Rejestruj

 

 










GTA IV · PC
~80zł
GTA.cz
GTANF
Iron Squad - Spolszczenia gier
Pobierz przeglądarkę Vivaldi teraz!
TLaD - Solucja
napisany: 29.04.2010 · dodał: sdr
kategoria: GTA IV · wyświetleń: 6571
Billy - [B]

Clean and Serene - $750

Cała historia rozpoczyna się w momencie, gdy Johnny Klebitz - nasz świeżo upieczony protagonista - zabiera ekipę gangu motocyklowego The Lost, któremu tymczasowo przewodzi - w drogę do zakładu odwykowego w Alderney. Właśnie dziś wychodzi stamtąd po dłuższym pobycie szef klubu, Billy Grey. W drodze powrotnej do naszej siedziby warto wysłuchać ciekawych dialogów, aby dowiedzieć się co nieco na temat przeszłości wzajemnych relacji pomiędzy Johnnym i Billym. Po powrocie kolejna cutscenka, w czasie której Billy zaczyna natarczywie dopytywać się o swój motocykl, którym chłopaki mieli zaopiekować się pod jego nieobecność. Okazuje się, że jakimś cudem maszyna zniknęła z pola widzenia Johnny'ego i trafiła "na przechowanie" do warsztatu w Bohan. Czas na kolejną wycieczkę. Na miejscu Billy wywiera presję na mechaniku, który w końcu zdradza, że Angels of Death - konkurencyjny gang - zabrał motor do swojej kryjówki w Northwood. Jedziemy tam. Zbiry oczywiście nie oddadzą go po dobroci, a przynajmniej tak zakłada Billy. Na dodatek żądny świeżej krwi po okresie posuchy, nakazuje spuszczenie winowajcom porządnego łomotu. Nasz szef w końcu dosiada własnego rumaka i rusza w stronę domu. Johnny zaś od tej pory podąża w szyku za nim.

Jeśli zbyt długo będziemy zbaczać z kursu lub będziemy się wyrywać przed szereg, gra przypomni nam o naszym miejscu za pomocą wielkiego logo The Lost sunącego ulicą za motorem Billy'ego. Warto choć na moment wjechać na zaznaczony obszar, gdyż w tym czasie nasza maszyna ulegnie naprawie jeśli była uszkodzona, a poziom zdrowia i pancerza Johnny'ego zacznie powoli odrabiać straty.

Angels in America - $750

Pod nieobecność szefa Johnny zdążył poukładać sprawy gangu i zaczął robić prawdziwe interesy, które przynosiły całej ekipie wymierne korzyści finansowe. Johnny nie uznawał niepotrzebnego rozlewu krwi dla niemodnych już wartości, dla honoru, dla "ochrony" własnego podwórka. Z kolei to było podstawą rządów Billa, który najchętniej powybijałby inne gangi.

Wprowadzenie do tej misji ukazuje przywódcę grupy ciągle świętującego swój wielki powrót. Gdy przychodzi Johnny jesteśmy świadkami kolejnego konfliktu interesów, który na szczęście zostaje w porę przerwany. Okazuje się, że przed budynkiem czeka grupka rywali z AoD mocno zaniepokojonych zerwaniem przez Billy'ego sojuszu, który z trudem wypracował Klebitz. Billy chcąc zademonstrować jak głęboko ma niepokój swojego rozmówcy pakuje mu kulkę w plecy, gdy tylko ten się odwraca. Spłoszeni pozostali członkowie AoD uciekają, by poinformować resztę gangu o rozpoczętej właśnie wojnie. Mają sześć motocykli, na każdym kierowca i strzelec. Naszym zadaniem jest oczywiście dogonienie ich i unieszkodliwienie w porę, zanim dotrą do swojego klubu. Pomagać nam w tym będą kumple, ale nie oszukujmy się - większość przeciwników będziemy musieli zdjąć samodzielnie. Warto przyłożyć się do tego bowiem pościg szybko wjeżdża do Booth Tunnel, a tam robi się dość ciasno. Poza tym jeśli będziemy pieścić się z przeciwnikami zbyt długo, mogą oni dotrzeć w końcu do swojej kryjówki, a tam już czeka na nich wsparcie.

Po wykonaniu zadania oglądamy cutscenkę, w której jeden z kompanów mówi nam, że wybiera się do Broker do dziewczyny. Mowa oczywiście o nikim innym jak o córce Faustina.

It's War - $750

Kolejne starcie charakterów. Billy przedstawia Johnny'emu Dave'a - prawnika, który może pomóc bikerom w razie problemów z wymiarem sprawiedliwości. To jeszcze jedno posunięcie Greya, które nie podoba się Johnny'emu. Groźba kłótni zostaje jednak ponownie zażegnana przez wiadomość, którą otrzymuje Bill. Angels of Death w odwecie za ludzi zabitych przez nasz gang zajmują część naszych miejscówek. Szef grupy bez namysłu rusza do walki.

Miejscem pierwszej strzelaniny jest Acter Industrial Park. Wrogowie opanowali poprzemysłowy budynek i ostrzeliwują nas zarówno z ziemi jak i z dachu. Na górę nie da się w żaden normalny sposób dostać, więc pozostaje odpowiadanie ogniem zza osłony na dole. Warto mieć wtedy pod ręką coś bardziej precyzyjnego niż shotgun. Druga lokacja jest już gęściej wypełniona mięsem do odstrzału. Tutaj przeciwnicy również rozmieścili się na dwóch poziomach. Strategia jest podobna. Po wykończeniu ludzi na dole, na rurach i w niewielkim budynku po lewej, ruszamy na tyły. Tam oczekuje nas kolejna fala oporu. W czasie walki pomocą służą dość nieprzypadkowo rozstawione czerwone beczki.

Po unieszkodliwieniu ostatniego członka AoD oglądamy przerywnik, w którym Billy informuje grupę o śmierci Jasona, którego zastrzelił w Bohan jakiś "Polak czy Rosjanin czy Serb".

Action/Reaction - $0

Cutscenka wprowadzająca do zadania pokazuje rozmowę Billa z Rayem Boccino, przedstawicielem włoskiej mafii, którego znamy już z GTA IV. Spotkanie przerywa wizyta Johna. Billy oznajmia mu, że jest sprawa, którą trzeba się zająć i zarządza przejażdżkę do Algonquin, gdzie mieści się kryjówka Angels of Death.

Na miejscu Grey wręcza Jonhnny'emu granatnik i nakazuje wypłoszenie przeciwników z nory. Celując w okno budynku należy wziąć pod uwagę siłę grawitacji, więc mierzymy nieco wyżej, np. w górną ramę okna. Po chwili z klubu wybiegają rozwścieczeni członkowie AoD, dochodzi do wymiany ognia. Warto w tym miejscu skorzystać ponownie z granatnika i wysadzić vana, przy którym skupi się spora grupka "deadbeats". Resztę dobijemy spokojnie z broni mniejszego kalibru, cały czas pamiętając o niezbędnej osłonie.

Gdy atmosfera na zewnątrz nieco ostygnie, ekipa The Lost wkroczy do środka. Naszym celem jest piwnica. Po drodze pokonujemy kilku niedobitków w barze. Gdy w końcu dotrzemy na dół, zdejmujemy ostatnie jednostki stawiające dzielnie opór i oglądamy przerywnik filmowy. Bill zgarnia torby z heroiną i każe Brianowi zająć się nimi. Johnny naskakuje na Billa, zarzucając mu, że to jeszcze bardziej wkurzy Angels of Death. Grey zasłania się śmiercią Jasona i stwierdza, że ktoś z nich był w to zamieszany. Johnny oczywiście wie swoje.

Po tej misji otrzymujemy SMS'a od Billy'ego. Pisze, że powinniśmy spotkać się w Bohan z Elizabetą Torres, która może pomóc gangowi spieniężyć heroinę.

Jim - [J]

Liberty City Choppers - $1000

Jim zna gościa, który chętnie odkupi motocykle członków Angels of Death i wywiezie je do Japonii. Najpierw jednak trzeba je zwinąć. Tak się akurat składa, że w pobliskim barze stołuje się właśnie kilku członków AoD. Czas na małą imprezę.

Udaj się za wskazaniem GPS do Alderney City, gdzie w zaułku czeka na Was ciężarówka, na którą załadujesz motocykle. Bar znajduje się w Tudor. Zaraz po zaparkowaniu okaże się, że bikerzy nie oddadzą swoich stalowych rumaków tak łatwo. Nadarza się świetna okazja do wezwania wsparcia. Znajdź w telefonie Terry'ego lub Claya i wybierz opcję "Backup". Chłopaki pojawią się dosłownie po chwili, zupełnie jakby przypadkiem przejeżdżali w pobliżu ;) Gdy już uporasz się ze wszystkimi przeciwnikami, zaparkuj na ciężarówce pozostałe motocykle i ruszaj w drogę powrotną, do zaułka w którym zostawiliście z Jimem swoje maszyny.

Gdy tylko dotrzesz na miejsce zobaczysz przerywnik, w którym poza Johnnym i Jimem uczestniczyć będzie dwóch gliniarzy. Życzą sobie stosownej opłaty za przymknięcie oka na akcję, której przed momentem byli świadkami. Szykują się kłopoty, tylko dla kogo?

Bad Cop Drop - $2000

Jim zdecydował, że nie da się naciągnąć na haracz dla skorumpowanych policjantów. Za to przygotował dla nich coś zupełnie innego - zasadzkę - i Johnny musi mu pomóc w jej organizacji. Jedź za Jimem na miejsce spotkania z gliniarzami. W czasie krótkiej cutscenki jeden z nich zostanie uderzony przez naszego kumpla. To właśnie tutaj rozpoczyna się zadanie Klebitza. Upokorzone psy niezwłocznie podejmą pościg i nie wiedzieć czemu podążą tropem akurat naszego jednośladu. Trzymaj dystans, ale również nie oddalaj się zanadto, aby nie zgubić ogona. Zawsze możesz sprawdzić też czy nadal znajdujesz się w polu widzenia pasażerów radiowozu - informacja o stosownym przycisku powinna wyświetlić się na ekranie.

Trasa pościgu kończy się w południowej, przemysłowej części Alderney, gdzie czeka już na Ciebie wsparcie innych członków gangu. Gdy tylko przywiedziesz za sobą zwierzynę, chłopaki rozpoczną ostrzał. Zeskocz czym prędzej z motocykla i poszukaj jakiejś wygodnej osłony. Gliny od razu wezwą wsparcie, więc dość szybko zrobi się tłoczno. Wykorzystaj stojące w pobliżu radiowozów czerwone beczki. Dzięki nim zaoszczędzisz sporo amunicji. Gdy już ostatnia czerwona kropa zniknie z radaru, wsiadaj z powrotem na swojego rumaka i uciekaj szybko poza obszar poszukiwania.

Elizabeta - [E]

Buyer's Market - $0

Wreszcie drogi Johnny'ego krzyżują się z bohaterami, których znamy już z GTA IV. We wprowadzeniu do tej misji spotykamy ponownie Elizabetę Torres, Playboya X, no i po chwili oczywiście samego Niko Bellica. To pierwsza misja, w której obaj bohaterowie brali razem udział. Liz znalazła kogoś kto chce kupić heroinę, którą zwędziliśmy z klubu Angels of Death. Transakcja odbędzie się w Dukes, jednak najpierw musisz spotkać się Brianem i odebrać od niego towar. Gdy już to zrobisz, udaj się do dobrze znanego budynku i na trzecim piętrze zaczekaj na Niko oraz Playboya X.

Po kilkunastu sekundach okaże się, że całe spotkanie jest zakupem kontrolowanym, a zniecierpliwieni nabywcy robią w LCPD. Nie pozostaje nic innego jak tylko przebić się przez hordy funkcjonariuszy N.O.O.S.E. i opuścić budynek. Droga wiedzie schodami w dół, do drzwi którymi dostałeś się do środka. Na każdym piętrze czekają na ciebie zamaskowani, uzbrojeni po zęby goście. Pamiętaj więc, że jesteś Klebitz - nie Rambo i powoli, ostrożnie usuwaj każdego samemu starając się zarobić jak najmniej obrażeń. Przed budynkiem czeka nas jeszcze jedna barykada. Tutaj warto posłużyć się granatnikiem (o ile jeszcze posiadamy amunicję do niego) i wysadzić czekające na nas radiowozy. Eksplozja zmiecie ukrywających się w ich pobliżu gliniarzy, a nawet jeśli któryś przeżyje, zyskamy trochę czasu na ucieczkę. Zaraz za drzwiami, po lewej stronie za murkiem znajduje się droga, na którą możemy zeskoczyć i ukraść jakiś samochód. Aby zaliczyć misję, musisz jeszcze pozbyć się pościgu. Dobrym pomysłem jest udanie się do najbliższego punktu Pay'n'Spray albo opuszczenie strefy poszukiwania wąskimi uliczkami.

Po wszystkim zadzwoni Billy i poleci spotkać się z pewnym kongresmenem, który ma robotę do zrobienia. Znajdziesz go naprzeciw Libertonian.

Stubbs - [S]

Politics - $3000

Thomas Stubbs III. Czy człowiek o tak szlachetnie brzmiącym nazwisku może mieć jakiekolwiek złe zamiary? Tak, o ile jest politykiem ;) Stubbs w dodatku jest tracącym politykiem, tracącym w oczach wyborców. Możliwe nawet, że nie zostanie wybrany na kolejną kadencję! Trzeba coś z tym zrobić. Wiadomo, że jeden z największych wzrostów poparcia gwarantuje tragedia, szczególnie osobista. Problem pojawia się jednak, gdy tragedia nie przychodzi sama. Szczęściu trzeba dopomóc, prawda? Nasz nowy pracodawca doskonale o tym wie i uznał, że gdy jego wujowi przydarzy się drobna kontuzja, pozytywnie wpłynie to na wysokość słupków w statystykach. Zwłaszcza, gdy wiadomo, że wujek powodzenia w wyborach swojemu krewniakowi nie życzy. A tak się składa, że za moment ląduje śmigłowcem na Francis International Airport.

Pan Stubbs wyposaży Johnny'ego w wyrzutnię rakiet, jednak reszta już należy do naszej inwencji. Akcja ma być przeprowadzona sprawnie i ma wyglądać najlepiej na atak terrorystyczny. Wszak serca amerykańskich wyborców są szczególnie wyczulone na takie zajścia. Do zadania możemy podejść na dwa zasadnicze sposoby: albo zestrzelić helikopter zanim ten dotknie ziemi, albo zaatakować konwój w drodze z lotniska. Tak czy siak, spowodujemy nie lada zamieszanie i z pewnością zwrócimy na siebie uwagę nie tylko stróżów prawa. Oczyszczenie się z zainteresowania tychże pozytywnie zakończy misję, a na nasze konto wpłynie kolejny przelew.

Off Route - $5000

Stubbs zadowolony ze sprawności poprzedniej akcji przeprowadzanej przez Johnny'ego ma dla niego kolejne zadanie. Tym razem chodzi o wyborców, za którymi trzeba się wstawić. Niestety kilku z nich, hojnie do tej pory finansujących kampanię pana kongresmena, zostało zatrzymanych pod śmiesznym zarzutem oszustwa podatkowego. Pomyślałby kto? Grupa przetrzymywana jest obecnie na komisariacie LCPD w północnym Alderney. Za moment wyjadą stamtąd strzeżonym autobusem w stronę więzienia stanowego znajdującego się na samym południu wyspy.

Również w tym przypadku mamy dwie opcje przejęcia transportu. Można sposobem "na bezczelnego" wtargnąć na teren komisariatu i wybić całą zmianę pracujących tam akurat policjantów, albo poczekać aż bus opuści mury aresztu i załatwić sprawę po drodze. Wybierając sposób drugi musimy jeszcze zatrzymać pojazd. Najlepszym na to sposobem jest zastrzelenie kierowcy przez szybę - nie jest kuloodporna. Przy okazji powinniśmy ranić drugiego strażnika. Kiedy przejmiemy autobus zobaczymy jeszcze przerywnik, a później - jak zwykle - pozostaje nam zgubić pościg. To może okazać się dość trudne, bowiem nie możemy jechać do Pay'n'Spray, a i sam bus rewelacyjnych osiągów nie ma.

Gdy pozbędziemy się ogona, kierujemy się na południe do opuszczonej przystani, gdzie autobus zostanie zatopiony i skąd nasi przykładni obywatele odpłyną podstawionymi łodziami.

Billy - [B]

This Shit's Cursed - $0

Okazało się, że heroina rąbnięta z kryjówki Angels of Death należała do Triady. AoD nie omieszkali poinformować swoich żółtych przyjaciół, że teraz nasz gang jest w posiadaniu towaru i Azjaci oczekują jego zwrotu. Miejscem spotkania jest Chinatown na Algonquin, więc wszystko odbędzie się na terenie wroga. Plan Billy'ego, jak można się domyślić, polega na skopaniu członkom Triady tyłków, ale Jim ma lepszy pomysł - dlaczego nie sprzedać im ich własnego prochu?

Na miejscu okazuje się, że ta idea nie przypadła do gustu drugiej stronie transakcji i spotkanie kończy się strzelaniną, a przedstawiciele Triady uciekają z torbą wypchaną heroiną. Cóż. Znowu musimy wydostać się z budynku pełnego wrogów. Przebijamy się powoli na sam dół razem z Jimem. Nie wiedzieć czemu Billy i Brian, którzy mieli ubezpieczać Johnny'ego odnajdują się dopiero na końcu - Billy zostaje zgarnięty przez przybyły na miejsce patrol policji, a Brian dzwoni po chwili z informacją, że... czeka za rogiem. Gdy wraz z Jimem docieramy do miejsca, w którym czekają motocykle, Brian nie kryje irytacji aresztowaniem szefa The Lost i oczywiście insynuuje, że to Johnny go wystawił glinom.

Od tej pory ponownie przejmujemy dowodzenie w grupie. Nie pozostaje nic innego jak wrócić do klubu.

Ashley - [A]

Coming Down - $0

Tę misję uruchamia telefon od Ashley, byłej dziewczyny Johnny'ego (aczkolwiek nadal bliskiej jego sercu). Panienka znowu popadła w kłopoty z narkotykami. Jest w apartamencie na starym blokowisku w północnym Algonquin i obawia się, że ktoś chce ją zabić. Jak rycerz na białym koniu podążamy na ratunek.

Po wejściu do budynku udaj się schodami na pierwsze piętro. W korytarzu po prawej stronie stoi uzbrojony dealer. Kiedy się go pozbędziesz, wejdź do strzeżonego przez niego mieszkania i wybij wszystkich znajdujących się w środku. W pokoju, w którym leży Ash czeka jeszcze dwóch uzbrojonych ćpunów, których nie widać z przedpokoju. Uważaj, jeden ma shotguna. Kiedy już rozprawisz się z wszystkimi, zbierz pozostawioną kasę i idź pogadać z Ashley. Zapamiętaj wszystkie przyrzeczenia, że to już ostatni raz, i że pójdzie na odwyk, bo usłyszysz je jeszcze nie raz ;)

Odwieź dziewczynę do jej domu niedaleko klubu The Lost, aby zakończyć misję sukcesem.
  Powiadom znajomego Wydrukuj dział


Wybierz stronę: 1 2

Obecnie serwis przegląda 62 gości oraz 0 z 6491 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 62 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: ADERRO
STATYSTYKI »
 
 
© 2004 - 2020 GTAthegame NETWORK
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies
news · forum · blogi · wap · xml · pliki · igf · njoy · szukaj · mapa