Gość

Rejestruj

 

 










GTA: LCS · PSP
~50zł
Shadow Broker
GTANF
GTA.cz
Pobierz przeglądarkę Vivaldi teraz!
Zmiany
napisany: 13.02.2007 · dodał: Yoshiyuki
kategoria: GTA LCS · wyświetleń: 7690
Jak zapewne każdy z Was wie, akcja Liberty City Stories toczy się w Libert City 1998 roku, czyli o 3 lata wcześniej niż wydarzenia przedstawione w GTA3. Można zatem pomyśleć, że choć miasto jest to samo to jednak różni się kilkoma szczegółami. Jeśli tak myślisz to nie jesteś w błędzie. Na każdej wyspie jest coś innego i właśnie o tych szczegółach i szczególikach będzie ten dział.

Portland Island


  1. Pamiętasz nocny klub, który już od początku fabuły GTA3 miałeś okazje odwiedzać? Jego właściciel zlecał Ci liczne zadania i był Twoim pierwszym kontaktem w grze. Na początku fabuły w tym miejscu jest bar o nazwie "Paulie's Revue Bar", którego właścicielem jest Joseph Daniell O'Toole. W czasie fabuły zostaje on zamordowany i przy jego lokalu zostaje ustawione rusztowanie. Po pewnym czasie, po usunięciu rusztowania, widnieje w tym miejscu szyld "Sex Club Seven" i zapewne właścicielem lokalu zostaje Luigi Goterelli.
  2. Część dzielnica, w której swoją działalność w GTA3 prowadzi gang Diablos jest placem budowy.
  3. Jeden ze zniszczonych w GTA3 budynków (w dzielnicy Saint Mark) jest naszą kryjówką. Oczywiście budynek jest cały i w dobrym stanie.
  4. Na północy wyspy nie ma jeszcze tunelu (Tunel Porter) łączącego Portland i Stauton Island. W jego miejscu jest przystań, z której kursują między wyspami promy.
  5. W parku w dzielnicy Harwood znajduje się tor motocrossowy.
  6. Statki w porcie są inaczej zakotwiczone.
  7. Doki nie są jeszcze tak bardzo rozbudowane. Budowa większości hangarów/garażów/magazynów jest we wczesnym stadium.
  8. Na początku fabuły Most Callahan jest w czasie budowy - jest całkowicie nieprzejezdny. W trakcie fabuły zostaje zbudowany do tego stopnia, iż można przejechać do Stauton Island. Istnieje tylko jedno ale - jeden fragment mostu, na każdym pasie ruchu jest podniesiony do góry - aby przejechać, trzeba przeskoczyć na pozostałą, zbudowaną część mostu. Most jest oczywiście zamknięty dla ruchu, a przez całą jego długość, na środku, znajduje się rusztowanie.


Stauton Island


  1. W GTA3, w dzielnicy Fort Stauton, znajdował się duży plac budowy, na którym budowano budynek (Stauton Plaza). Na początku fabuły w tym miejscu jest normalna dzielnica mieszkalna, w której znajdują się też liczne budynki, muzea, opery itd. W trakcie fabuły dostajemy się budowanymi liniami metra pod tą dzielnicę i po podłożeniu kilku ładunków wybuchowym wysadzamy ją częściowo w powietrze. Pozostałe budynki mają bardzo naruszoną konstrukcję i dzielnica ta zostaje zamknięta dla ruchu pieszych i samochodów - jest to opuszczona dzielnica miasta, w której możemy spotkać tylko strażaków lub wojskowych.
  2. W miejscu, gdzie w GTA3 jest wjazd do tunelu Porter, znajduje się plac budowy, na którym wykopana jest już dziura. Jest ona początkiem kopania tego tunelu.
  3. Wokół Stadionu Busha znajduje się rusztowanie - budowla jest w czasie renowacji.
  4. Mniej więcej w miejscu, gdzie w GTA3 swoją posiadłość ma Phil znajduje się - wspomniany już w punkcie 4 zmian w Portland - przystań promowa


Shoreside Vale


  1. Pamiętasz ten zamknięty tunel na północy wyspy, który w GTA3 był zamknięty, a Ciebie tak bardzo interesowało, co jest za nim? Otóż w LCS jest on otwarty. Łączy on dwa punkty na Shoreside Vale i jest połączony z innym tunelem (do którego niestety nie możemy wjechać, dlatego niemożliwe jest przedostanie się nim do innej wyspy miasta itp.)


Jeżeli znalazłeś jeszcze jakąś zmianę pisz! GG: 2712802
  Powiadom znajomego Wydrukuj dział


Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 63 gości oraz 0 z 6599 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 63 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: komilolek4
STATYSTYKI »
 
 
© 2004 - 2022 GTAthegame NETWORK
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies
news · forum · blogi · wap · xml · pliki · igf · njoy · szukaj · mapa