Gość

Rejestruj

Ukraine Grunge Flag by Free Grunge Textures - www.freestock.ca is marked with CC BY 2.0. To view the terms, visit https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/?ref=openverse
Plotka: VI z lepszymi animacjami?
napisany: 30.10.2023 · 23:04 · dodał: sdr
kategoria: GTA VI · komentarzy: 0
Światy budowane przez Rockstar Games zawsze odznaczały się ponadprzeciętną wiarygodnością. Duża w tym zasługa animacji, co do których najwyraźniej studio nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa.

System and method for virtual character locomotion
Tobbelobben30 natknął się na profilu byłego pracownika Rockstar North w serwisie LinkedIn na ciekawy dokument opisujący jeden z najnowszych patentów przyznanych Take-Two Interactive. Patent autorstwa m.in. Tobiasa Kleanthousa dotyczy właśnie animacji wirtualnych postaci.

Generalnie cały mechanizm opiera się na budowaniu animacji z mniejszych bloków wielokrotnego użytku. Dzięki temu jedną bardziej skomplikowaną animację można zmontować z kilku prostszych. Możemy mieć po kilka, kilkanaście różnych animacji każdej kończyny, głowy oraz torsu i później składać z nich docelową animację w zależności od potrzeb - np. warunków pogodowych, zmęczenia, czy odniesionych obrażeń.

Jak zauważa Tobbelobben30, elementy nowego systemu można znaleźć we fragmentach kodu, który wyciekł w ubiegłym roku. Dla przykładu jedna z animacji protagonisty składa się z następujących bloków: walka, kucanie, broń_długa, pod_ostrzałem oraz ruch. Co więcej, ten sam system ma obejmować również postaci niezależne. Pomyślcie tylko jak bardzo zwiększy to różnorodność animacji i co za tym idzie, ogólny poziom immersji.



Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 33 gości oraz 0 z 6660 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 33 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: Tyka1125
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies