Gość

Rejestruj

 




GTA V · PC
~104zł
Shadow Broker
GTA.cz
GTANF
Pobierz przeglądarkę Vivaldi teraz!

Moda na moda #49
napisany: 16.01.2022 · 21:44 · dodał: sdr
kategoria: Scena GTA · komentarzy: 4
Czas na pierwszy w nowym roku przegląd modyfikacji. Dzisiaj wtopimy się w tło, poćwiczymy kocie ruchy i spojrzymy na Los Santos jak nigdy wcześniej. Ciekawi? To zaczynamy.


Chameleon Paint v1.0



Jedną z nowości w GTA V na konsolach Xbox Series X|S oraz PlayStation 5 ma być zupełnie nowy rodzaj malowań pojazdów. Tzw. chameleon paint będzie prawdopodobnie dostępny jedynie w tej wersji gry, ale dzięki WildBrickowi142 z "ulepszenia" skorzystają również pecetowcy. Co więcej, skorzystają już teraz, bo zdążyła powstać modyfikacja odblokowująca ten rodzaj malowania. Łącznie dostępnych jest 16 różnych gradientowych wzorów, a wszystkie można podziwiać na powyższym wideo. Który podoba się wam najbardziej?

GTA V: Definitive Edition beta



GTA V: Expanded & Enhanced to jednak nie tylko gradientowe malowania pojazdów, ale przede wszystkim ogólne podniesienie jakości graficznej ponad 8-letniego tytułu. Jednak czy konsolom uda się kiedyś dogonić poziom oferowany przez komputery? Można w to powątpiewać widząc wyrastające jak grzyby po deszczu modyfikacje wizualne.

Jedną z najnowszych jest GTA V: Definitive Edition (nie mylić z The Trilogy ;)). Jej autor, BadassBaboon postawił sobie za zadanie podmianę tekstur w grze na ładniejsze, o znacznie lepszej jakości. Docelowo będą miały one rozdzielczość 2-4K. Oryginalne tekstury, których nie można zamienić, takie jak np. szyldy i znaki, zostaną natomiast przeskalowane ręcznie, dla możliwie najlepszego efektu.

Rezultaty dotychczasowych prac możemy podziwiać na poniższym wideo porównawczym i trzeba przyznać, że wygląda to świetnie. Nowe tekstury nie tylko są ładniejsze od oryginałów, ale też o wiele dokładniej ułożone.

Projekt wciąż znajduje się w fazie beta i do pobrania jest dostępny jedynie dla wspierających patronów.


AI Cover, Taunts, & Idle Animations v1.1



Postacie w grach sterowane przez gracza przede wszystkim muszą jak najszybciej reagować na jego polecenia. Często wiąże się to jednak z pewnymi wyrzeczeniami, m.in. w obszarze animacji, które muszą zostać znacznie uproszczone. W efekcie postacie NPC zdają się poruszać zgrabniej, płynniej od protagonisty. Niestety zwykle nie mamy na to żadnego wpływu chyba, że uciekniemy się do modyfikacji.

W przypadku GTA V mamy teraz możliwość zaaplikowania bardziej złożonych animacji do sterowanej przez siebie postaci. Wszystko to dzięki projektowi autorstwa WolfFire23309. Po instalacji nasza postać zyska płynniejsze i bardziej naturalne animacje podczas przemieszczania się za osłonę, przebywania za nią i wyglądania zza niej. Jeśli kłują was w oczy domyślne animacje, to zdecydowanie coś dla was.

Pamiętajcie, że niektóre mody wymagają do instalacji lub działania dodatkowych narzędzi. Szczegółowe instrukcje znajdują się na podlinkowanych stronach.

sdr
napisany 18.01.2022 o godzinie 20:01
zobacz profil autora
Myślę, że coś skopali, chociaż też coś słyszałem, że faktycznie chcą żeby ta nowa wersja wyglądała lepiej. Prawdę mówiąc ja nie zwróciłem uwagi poprawę jakości odbić w lusterkach, może to faktycznie tak mało istotny detal, ale przyjrzę się przy najbliższej okazji.
Whis
napisany 18.01.2022 o godzinie 08:02
zobacz profil autora
Mała wzmianka o V na PS5/XSX to dodam swoje przemyślenia. Gdy pojawił się zwiastun wersji z tych nowych konsol to był hejt od graczy że R* nawet nie raczył dodać normalnych lusterek w samochodach, chodzi mi o odbicia otoczenia tylko znów jest ten sam rozmazany syf jak na PS4/X1. No więc wydaje mi się że R* posłucha graczy i w dniu premiery lusterka będą w pełni sprawne, dlaczego? Ostatnia aktualizacja contract poprawiła "jakość" odbić na PS4/X1 i w lusterkach mamy co prawda dalej rozmazane tło kiepskiej jakości ale jest poprawione względem tego co zawsze mieliśmy, teraz idzie rozpoznać co jest za nami a kiedyś tego nie było. R* przez te lata po cichu wprowadzał ulepszenia graficzne których w dniu premiery nie było i przez późniejsze lata, nawet ray tracing jako taki się pojawił parę lat temu. Tylko niestety jak przy poprzedniej aktualizacji z tunerami obok kasyna był jeden stały freez gry tak teraz zdarzają się one częściej w online już nie tylko w tym jednym miejscu koło kasyna a w losowych, nie wiem czy to wina upiększenia gry przez lusterka i konsole niedomagają (chociaż to i tak żart bo masa gier ma normalne odbicia w samochodach) czy R* coś skopał.
sdr
napisany 17.01.2022 o godzinie 12:05
zobacz profil autora
No fakt, od października nie było aktualizacji :P
chaos
napisany 16.01.2022 o godzinie 23:17
zobacz profil autora
Faceta odpowiedzialnego za podbicie graficzne GTAV już dawno zwinęli prawnicy Zelnicka


Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 92 gości oraz 0 z 6579 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 92 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: Bonusik
STATYSTYKI »
 
 
© 2004 - 2022 GTAthegame NETWORK
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies
news · forum · blogi · wap · xml · pliki · igf · njoy · szukaj · mapa