Gość

Rejestruj

LCS i Chinatown Wars w GTA+
napisany: 19.10.2023 · 22:13 · dodał: sdr
kategoria: Chinatown Wars · komentarzy: 6
Od dzisiaj subskrybenci usługi GTA+ mogą w ramach aktywnego abonamentu ogrywać mobilne Liberty City Stories i Chinatown Wars.

Liberty City Stories i Chinatown Wars w GTA+
We wrześniu oferta GTA+ poszerzyła się o możliwość pobierania i grania bez dodatkowych opłat w The Trilogy - The Definitive Edition na Xboksie Series X|S i PS5. Teraz do biblioteki dołączają przygody Toniego Cipriani oraz Huanga Lee w wersji na iOS i Androida.

Wystarczy pobrać gry odpowiednio z App Store lub Google Play i zalogować się do swojego konta Social Club. Pozostali gracze, którzy nie mają aktywnego abonamentu, mogą skorzystać z 30-minutowego okresu próbnego. Po tym czasie, jeśli dana gra przypadnie nam do gustu (a nie może być inaczej), możemy odblokować ją uiszczając pełną cenę.

Pełną cenę będą musieli zapłacić również subskrybenci GTA+ jeśli gry zostaną przez Rockstar wycofane z biblioteki. Informacja o tym zostanie jednak podana przez studio nie później niż 30 dni wcześniej.

sdr
napisany 25.10.2023 o godzinie 10:54
zobacz profil autora
Widzę tu kawał dobrej śledczej roboty 👍

> licencja na wizerunek Phila Collinsa

No tak, niezaprzeczalnie to musiała być jedna z poważniejszych przeszkód. Możliwe, że umowa z Collinsem w ogóle nie obejmowała innych platform niż PlayStation, a późniejsza renegocjacja warunków z jakiegoś powodu była niemożliwa/nieopłacalna. No i postać Phila to nie jest coś tak prostego do wycięcia z gry jak kilka piosenek.

Tak czy inaczej szkoda, bo choć gra może nie była idealna (a która jest?) to z pewnością dzięki mobilnym portom trafiłaby do znacznie szerszego grona i znalazła tam swoich fanów.
kurzi6
napisany 24.10.2023 o godzinie 20:16
zobacz profil autora
Swoją drogą skoro już tak się zafiksowałem na temacie silników w grach Rockstar. Ostatnio Rockstar Mag rzucił newsem, że GTA VI ma śmigać na dziewiątej iteracji RAGE. Mają się tam skupić na symulacji cieczy, lepszą symulacją pór dnia i znów coś pogrzebać w inteligencji przechodniów.

Swpją drogą - nie potrafię odnaleźć potwierdzenia ale podobno GTA V to RAGE7 a RDR2 to RAGE8. Patrząc też na czas wydania GTA IV - RAGE2/3 (ale to już moja gdybologia).

(link »)
kurzi6
napisany 24.10.2023 o godzinie 19:57
zobacz profil autora
Co do silnika, warto zerknąć pod ten link: (link »)

Patrząc na zacytowane zmiany w nazewnictwie funkcji mam skojarzenie, że to trochę jak z przepisywaniem pracy domowej w szkole:

"Możesz, ale tak, żeby facetka się nie zorientowała."

Nie zmienia to jednak tego, że na forach panuje (lub raczej panowało) przekonanie, że LCS było jeszcze na starym silniku a VCS już na RAGE. Zwłaszcza, że gdy VCS wyszło to Table Tennis był już na rynku :)
kurzi6
napisany 24.10.2023 o godzinie 19:49
zobacz profil autora
Z tego co udało mi się wyłapać w Internecie:
> sprzedaż VCS nie była zadowalająca;
> sprzedaż mobilnego LCS i Chinatown Wars nie była zadowalająca;
> licencjonowanie muzyki... i nie tylko - licencja na wizerunek Phila Collinsa swoje robi - a patrząc na stan zdrowia artysty zaraz się okaże, że temat niebawem będzie w ogóle nie do ugryzienia;
> gra pomimo fajnego i lubianego settingu miała trochę skopanych mechanik i misji;

Dodatkowo: (youtube »)
sdr
napisany 24.10.2023 o godzinie 11:32
zobacz profil autora
No, mnie też ciekawi co ich powstrzymuje przed wydaniem VCS na innych platformach. Wielka szkoda, bo gra oferuje bardzo fajne, unikalne mechaniki. Chociaż... właśnie w tym momencie przyszło mi do głowy, że może chodzi o jakieś kwestie związane z licencjami na muzykę? 🤔 Niby w LCS też są utwory na licencjach, ale jest ich nieporównywalnie mniej niż w VCS.

> A to jest jakiś fork RenderWare, zrobiony przez Rockstar Leeds.

Generalnie wiedziałem, że to jakiś customowy silnik, ale nie że wciąż oparty na RW ;o Chociaż w sumie to zawsze łatwiej/taniej tak, niż robić od zera. Na RAGE to chyba jednak byłoby za wcześnie. Niby powstawał w tym samym czasie, ale to silnik tworzony w pierwszej kolejności z myślą o ówczesnych next-genach, a nawet na nich z początku nie działał zbyt optymalnie (patrz RDR na PS3, czy IV na PC).
kurzi6
napisany 23.10.2023 o godzinie 12:54
zobacz profil autora
Zastanawia mnie co się wydarzyło, że do tego stopnia zapomniano o GTA: Vice City Stories? Żeby zagrać to w zasadzie trzeba mieć albo PS2 albo PSP i nośnik fizyczny... ewentualnie emulator i kopię zapasową. Mam wrażenie, że VCS niedługo będzie stanowić swoiste lost media. Druga sprawa, że w sumie od Definitive Edition bardziej przydałoby się właśnie GTA LCS i VCS wydane w jakimś dobrze zrobionym packu.

W ramach ciekawostki: Byłem w pełni przekonany, że te części pracują na RAGE (a patrząc na GTA Forums nie tylko ja). A to jest jakiś fork RenderWare, zrobiony przez Rockstar Leeds.


Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 86 gości oraz 0 z 6658 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 86 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: mailoss
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies