Gość

Rejestruj

 




GTA V · PC
~104zł
Shadow Broker
Iron Squad - Spolszczenia gier
GTANF
GTA.cz
Pobierz przeglądarkę Vivaldi teraz!
Moda na moda #48
napisany: 10.12.2021 · 00:49 · dodał: sdr
kategoria: Scena GTA · komentarzy: 0
Premiera zremasterowanej trylogii już za nami i wiemy, że wydanie to wymaga jeszcze sporo pracy by dorównać legendzie oryginałów. Nad poprawkami w pocie czoła pracują twórcy, ale nie tylko oni. Jak to się robi pokazują też modderzy.


Make Los Santos GREAT AGAIN v0.14.Alpha



Każda z gier wchodzących w skład oryginalnej trylogii 3D charakteryzowała się unikalnym klimatem. GTA III było brudne i ponure, Vice City słoneczne i kolorowe, a San Andreas wyniosło ten aspekt na jeszcze wyższy poziom różnicując doznania w zależności od lokacji. W remasterach brak tego zróżnicowania jest jednym z pierwszych mankamentów rzucających się w oczy. Wszystkie trzy gry są do siebie wizualnie bardzo podobne. Twórcy próbując wyrównać poziom graficzny jakby zapomnieli o ich indywidualizmie.

OussaMax postawił sobie za cel przywrócenie klimatu Los Santos z oryginalnego GTA: San Andreas. Jego modyfikacja oferuje zestaw filtrów dopasowanych do różnych pór dnia. Niestety całość działa jako nakładka, więc filtry wpływają również na interfejs i trzeba zmieniać je ręcznie, ale to raczej mała niedogodność w porównaniu do efektu.

GTA SA - Project Texture Overhaul v0.4



Ustaliliśmy już, że trylogia w wydaniu The Definitive Edition wizualnie bardzo odbiega od oryginałów z pierwszej dekady wieku. Nowy silnik, nowe efekty graficzne, nowe modele, nowe tekstury. Część z wprowadzonych zmian wygląda dobrze, część budzi mieszane uczucia, a część jest wręcz nieakceptowalna. Modderzy mają przy nowych wersjach przygód Claude'a, Tommy'ego i Carla spore pole do popisu.

Swój pomysł na upiększenie GTA: San Andreas przedstawił nigeez. W ramach projektu Texture Overhaul chce on podmienić znaczną część wykorzystywanych przez grę tekstur na wyraźniejsze. Te stosowane przez niego w większości cechują się rozdzielczością 4K. Autor zaznacza, że jego celem nie jest podmiana wszystkich tekstur, a jedynie tych, które najbardziej rzucają się w oczy. Do tej pory zmiany dotknęły m.in. podłoży, skał, drzew, dróg, krawężników i słupów sygnalizacji. Modyfikacja cały czas jest jednak rozwijana.

GTA SA - Project Texture Overhaul

Vice City All radio songs restored v1.0



Co jest najczęściej wycinane z GTA niezależnie od części serii? Oczywiście muzyka. Utwory grane w licznych stacjach radiowych po latach zaczynają z różnych powodów znikać. Najczęściej przyczyną są kwestie licencyjne, choć Rockstar nigdy się z tego nie tłumaczy. Te braki są dla fanów zawsze dotkliwe, ale nie uniknęło ich również The Definitive Edition.

Najmocniej oberwało się Vice City i San Andreas, ale na szczęście dla nas wszystkich szybko okazało się, że brakujące utwory nie zostały fizycznie usunięte z gier, a jedynie "wyłączone". Dzięki temu wkrótce pojawiły się modyfikacje przywracające oryginalną playlistę. Jednym z takich projektów jest Vice City All radio songs restored od ToxicLBC, który poza zwróceniem nam wszystkich kawałków, które darzymy takim sentymentem, dorzuca jeszcze coś ekstra. Teraz na falach eteru Vice City usłyszymy również piosenki znane z Vice City Stories i dodatkowe 24 przeboje z epoki.

Pamiętajcie, że niektóre mody wymagają do instalacji lub działania dodatkowych narzędzi. Szczegółowe instrukcje znajdują się na podlinkowanych stronach.



Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 46 gości oraz 0 z 6567 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 46 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: dream
STATYSTYKI »
 
 
© 2004 - 2022 GTAthegame NETWORK
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies
news · forum · blogi · wap · xml · pliki · igf · njoy · szukaj · mapa