Gość

Rejestruj

Piguła #32
napisany: 15.11.2021 · 01:41 · dodał: sdr
kategoria: Ogólne · komentarzy: 0
Jeszcze nie opadł kurz po nieudanej premierze GTA: The Trilogy, a Take-Two znowu wybiera się na wojnę z modderami.

Polowanie na czarownice



Jak poinformowano na łamach LibertyCity.net, autorzy kolejnych trzech modyfikacji otrzymali wezwanie do ich usunięcia. Co ciekawe, tym razem chodzi głównie o projekty związane z Grand Theft Auto IV:

  • The Lost and Damned Unlocked for GTA 4
  • GTA IV EFLC The Lost And Damned (65%)
  • GTA Advance PC Port Beta 2

Wyjątek stanowi ostatnia pozycja, remake GTA Advance tworzony na bazie GTA III. Skalę absurdu całej sytuacji uwypukla natomiast obecność na liście GTA IV EFLC The Lost And Damned (65%), które w zasadzie nie jest nawet modem - to zwyczajny save. WTF T2!?

W każdym razie pojawiły się sugestie, że to posunięcie wydawcy może oznaczać, że faktycznie coś jest na rzeczy w temacie remastera Grand Theft Auto IV. No fajnie, tylko dlaczego w ten sposób?

GTA III - See you in Miami billboard

Plotka: See you in Miami



Skoro już jesteśmy przy planach, co powiecie na kolejną ploteczkę na temat GTA VI? W "definitywnej" wersji trylogii podmienionych zostało mnóstwo tekstur, głównie na takie o znacznie lepszej jakości. Niektóre zmieniły jednak również swoją treść, a jedną z takich tekstur jest ta z jednego z billboardów stojących nieopodal lotniska w GTA III.

Oryginalnie billboard wyglądał tak jak na obrazku powyżej. Teraz widoczny na nim napis głosi See you soon (Do zobaczenia wkrótce). Saucojulian z Reddita uważa, że może to być niedyskretne nawiązanie miejsca akcji kolejnej części serii, podobnie jak było to 20 lat temu. Myślicie, że coś w tym jest? A może po prostu twórcy skorzystali z okazji żeby poprawić oryginalne nawiązanie do Vice City?

Bilans zysków i strat



Wiemy już jak zmieniła się oprawa graficzna gier wchodzących w skład zremasterowanej trylogii. Wiemy też mniej więcej, które utwory wyleciały ze ścieżki dźwiękowej. To jednak nie wszystkie zmiany.

Z nowej wersji GTA: San Andreas usunięty został tryb kooperacji, który można było uruchomić na konsoli PS2. W trybie tym, po podłączeniu drugiego pada mogliśmy na jednym ekranie eksplorować mapę wspólnie z innym graczem.

Z całej trylogii zniknęło też kilka cheatów, które według Rockstar musiały zostać usunięte ze względu na ograniczenia techniczne nowego silnika. Interesujące. W zamian w każdej z gier pojawił się nowy kod aktywujący tzw. tryb Big Head, w którym protagonistom oraz wszystkim NPC powiększają się głowy. Możecie zobaczyć to w akcji na poniższym filmie.


Aktywacja na poszczególnych platformach:

  • Switch: góra, góra, dół, dół, lewo, prawo, lewo, prawo, A, B
  • Xbox: góra, góra, dół, dół, lewo, prawo, lewo, prawo, B, A
  • PlayStation: góra, góra, dół, dół, lewo, prawo, lewo, prawo, O, X

Czego natomiast z San Andreas nie usunięto w nowej wersji, a co z pewnością może zaskakiwać, to pozostałości po... Hot Coffee. Tak, fragmenty kodu mini-gry, która przed laty narobiła Rockstar tyle problemów nadal można znaleźć w źródłach przygód CJ-a. Dataminerzy co prawda zwracają uwagę, że uruchomienie kontrowersyjnej sekwencji nie będzie proste z uwagi na brakujące obiekty i tekstury, ale sam fakt obecności jakichkolwiek śladów nadal może zaskakiwać.

Amatorszczyzna ;)



Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 55 gości oraz 0 z 6657 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 55 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: sch3bek
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies