Gość

Rejestruj

Moda na moda #36
napisany: 19.12.2020 · 03:50 · dodał: sdr
kategoria: Scena GTA · komentarzy: 0
Zdążyliście już nacieszyć się Cayo Perico? No to zapraszamy na kolejny przegląd modyfikacji. W dzisiejszym odcinku popracujemy trochę nad odświeżeniem starszych części serii.

GTA: Vice City 2



Nowe wcielenie Vice City na silniku R.A.G.E. to mokry sen niejednego fana serii. Być może Rockstar przyłoży kiedyś rękę do tego pomysłu i być może dożyjemy premiery takiej gry, a póki co musimy posiłkować się modami. W tym miesiącu pierwszego grywalnego wydania doczekał się jeden z najbardziej interesujących i ambitnych projektów tego rodzaju. Przygotowane na bazie EFLC GTA: Vice City 2 rodziło się długo i w bólach, ale wreszcie możemy przetestować samodzielnie efekty pracy niewielkiego zespołu.


Jak chwalą się autorzy, mod nie jest tylko prostą konwersją mapy z jednego silnika na drugi, ale znajdziemy tu też sporo ręcznie naniesionych zmian. Całość jest jednak nadal we wczesnym stadium. Póki co możemy zapomnieć o przejściu całej kampanii. Aktualna wersja oferuje możliwość ukończenia kilku misji pobocznych, zakupu paru biznesów, poszukania ukrytych figurek, wykonania skoków kaskaderskich, czy (tu nowość) tuningu niektórych samochodów. Możemy również wysłuchać zupełnie nowych stacji radiowych.

GTA rendering hook



A gdyby tak zamiast przenosić stare mapy na nowy silnik, spróbować wykrzesać z nich iskrę nowego życia? Wpuścić do tych światów odrobinę nowego słońca, słońca ray tracingu? :) Tak, ktoś już to zrobił. Peter Georgievsky podjął się próby dodania do GTA 3, Vice City oraz San Andreas wsparcia dla śledzenia promieni i tak zrodził się GTA rendering hook.

Major Morteza
Efekt końcowy już teraz przedstawia się niesamowicie mimo, że jak twierdzi sam autor, potrzeba jeszcze wielu poprawek i solidnej optymalizacji. Wielu osobom zdaje się to jednak zupełnie nie przeszkadzać. Jeśli chcielibyście sami zobaczyć jak to działa (i wygląda), powinniście wiedzieć, że instalacja nie jest niestety prosta. Całość trzeba przed załadowaniem do gry samodzielnie skompilować w odpowiednio przygotowanym środowisku. Instrukcje znajdziecie na stronie projektu.

Coca-Cola Truck v1.0



Święta w tym roku będą trochę inne. Jednak nawet jeśli spędzimy je w mniej licznym gronie i nawet jeśli zabraknie śniegu za oknem, pewne rzeczy się nie zmienią. Kevin znowu zostanie sam w domu, a ciężarówki Coca-Coli ponownie rozbłysną tysiącami światełek... Że co, nie oglądacie telewizji? To zainstalujcie sobie ciężarówkę w GTA V, żaden problem. Tylko bez wygłupów, bądźcie grzeczni! ;>

Coca-Cola Truck - RalFinger
Wesołych Świąt, ho ho ho!

Pamiętajcie, że niektóre mody wymagają do instalacji lub działania dodatkowych narzędzi. Szczegółowe instrukcje znajdują się na podlinkowanych stronach.



Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 101 gości oraz 0 z 6657 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 101 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: sch3bek
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies