Gość

Rejestruj

Ukraine Grunge Flag by Free Grunge Textures - www.freestock.ca is marked with CC BY 2.0. To view the terms, visit https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/?ref=openverse
IGN o ewolucji GTA Online
napisany: 13.09.2015 · dodał: sdr
kategoria: teksty · komentarzy: 0 · wyświetleń: 5413
W czwartek równocześnie z zapowiedzią Wydarzeń trybu swobodnego na łamach IGN pojawiła się ciekawa rozmowa z Imranem Sarwarem - kierownikiem projektu w Rockstar North. Z wywiadu można dowiedzieć się nieco o nowościach w GTA Online, planach na przyszłość i wpływie gry na jego twórców.

Rockstar North generalnie poświęca kilka lat na każdą kolejną część serii. Premiera GTA Online zdaje się jednak nie mieć końca. Zmienia to nie tylko sposób pracy, ale również myślenie o przyszłych projektach.

Przestawienie się na ciągły rozwój gry oznacza przede wszystkim mniej przerw w produkcji. Idea GTA Online i to czym się ono stało bardzo nam się spodobało. Gra pozwoliła nam zrealizować wiele pomysłów, a sukces GTA Online sprawił, że będziemy mogli zrealizować ich jeszcze więcej. Również nauczyliśmy się wiele i w międzyczasie narodziło się wiele nowych pomysłów, które chcemy wykorzystać w kolejnych grach.

Nad GTA Online pracują te same osoby, które były odpowiedzialne za tryb fabularny.

Chcieliśmy, aby jakość i przywiązanie do detali były jednakowe w obu trybach. Wierzymy, że gracze mogą cieszyć się jednym i drugim bez najmniejszych wyrzeczeń.

Niestety PS3 oraz Xbox 360 nie będą już otrzymywały nowej zawartości dla GTA Online. Wynika to z faktu, że dotarliśmy do momentu, w którym dodawanie nowej zawartości - bardzo wymagającej pod względem zasobów sprzętowych - najpewniej negatywnie zaczęłoby się odbijać na stabilności całej gry.

Główną przeszkodą jest ograniczenie pamięci. Do granic możliwości starych konsol zaczęliśmy dochodzić już po pierwszym roku od premiery GTA Online. Już po premierze Napadów myśleliśmy, że nie uda nam się wycisnąć z tego sprzętu nic więcej, ale dzięki kilku zwinnym zabiegom naszych zdolnych programistów daliśmy radę wcisnąć do gry jeszcze trochę, łączenie z aktualizacjami Brudny Szmal. To jednak wszystko co udało się zrobić bez narażania gry na utratę stabilności.

Na szczęście takie ograniczenia nie dotyczą konsol nowej generacji i komputerów.

Po prawie dwóch latach rozwoju GTA Online, teraz skupiamy się na wykorzystaniu możliwości nowych platform - i mamy kilka naprawdę fajnych pomysłów na to jak wykorzystać ich moc. Edytor wideo i Wydarzenia trybu swobodnego to dopiero początek. Teraz możemy nie tylko umieścić w grze jeszcze więcej nowej zawartości, ale również tworzyć bardziej złożone tryby rozgrywki.

Jednym z nowych trybów gry w jakie przyjdzie nam zagrać już we wtorek jest Odszukaj bestię. Postać wilkołaka, w którą będą wcielać się gracze zdaje się być inspirowana filmem Nastoletni wilkołak.

Jednego z tych dni kiedy intensywnie testujemy GTA Online, usłyszeliśmy jak ktoś sapie i chrząka do mikrofonu - chyba każdy kto gra w gry natrafił kiedyś na podobnego osobnika. Nikt nie wiedział kto wydaje te dźwięki, więc namierzenie typa stało się dla wszystkich sprawą najwyższej wagi. W ten sposób wpadliśmy na pomysł nowej gry.

W GTA Online gra obecnie 8 milionów osób każdego tygodnia. To więcej niż w pierwszym roku od premiery. Co dalej? Jak daleko sięgają plany Rockstar North?

Nie ma konkretnej daty zakończenia wsparcia dla gry. Będziemy ją rozwijać i dodawać nową zawartość tak długo, jak długo ludzie będą grać i dobrze bawić się w GTA Online. Nadal mamy masę pomysłów i dalej zamierzamy przesuwać granice możliwości.

Jak na razie większość dodatków dla GTA Online pozostaje bezpłatna. Zdaje się, że jest to dobra strategia, aby dotrzeć z nową zawartością do jak największej grupy fanów.

Dzięki temu, że aktualizacje są bezpłatne i dostępne dla każdego możemy utrzymać graczy przy grze w miarę jej rozwoju. W ten sposób możemy zaoferować wszystkim największą liczbę opcji tak, aby każdy mógł grać w GTA po swojemu. Najważniejsze dla nas jest, aby gracze cieszyli się grą i dzielili swoje doświadczenia z przyjaciółmi.

Napady były świetne i na nowo przyciągnęły do gry wiele osób. Wygląda jednak na to, że to zamknięty rozdział.

Napady były olbrzymim sukcesem i tchnęły nowe życie w społeczność GTA Online. Zachęcają do wspólnej gry, jednocześnie dając szansę na zarobienie konkretnej kasy. Jednak, jak wspominaliśmy wcześniej, Napady okazały się również dla nas o wiele większym wyzwaniem niż początkowo sądziliśmy. Minęło sporo czasu nim nabrały obecnego kształtu, ale myślimy, że warto było poczekać. To było wielkie przedsięwzięcie. Teraz mamy inne pomysły dla GTA Online, które chcielibyśmy urzeczywistnić.

Jednym z częstszych życzeń graczy jest możliwość modyfikacji swojego apartamentu. Obecnie mieszkania w podobnym przedziale cenowym są niemal identyczne.

Jesteśmy tego świadomi i mogę zdradzić, że pracujemy nad kilkoma ulepszeniami, które chcemy udostępnić w ramach przyszłych aktualizacji.

Wracając do trybu dla jednego gracza, GTA IV otrzymało dwa dodatki: The Lost and Damned oraz The Ballad of Gay Tony. Jednak póki co w tym temacie dla Grand Theft Auto V panuje kompletna cisza i zdaje się, że cała uwaga Rockstar została skierowana na tryb sieciowy. Czy jest jakaś szansa na rozszerzenie fabuły GTA V?

Obecnie koncentrujemy się na GTA Online, którego rozwój przekroczył nasze oczekiwania. Wszyscy kluczowi członkowie zespołu odpowiedzialnego za GTA V skupiają się na wspieraniu trybu sieciowego pod każdym możliwym względem. Społeczność, którą udało nam się zbudować jest ogromna - wciąż rośnie i mamy ciągle mnóstwo pomysłów, które chcielibyśmy zaimplementować w grze. Ewolucja GTA Online na nowych platformach również napawa nas nadzieją, że dzięki ich mocy uda się nam osiągnąć jeszcze więcej.

Ani słowa o DLC dla singla ;)



Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 105 gości oraz 0 z 6655 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 105 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: Temuna
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies