Gość

Rejestruj

 

 










GTA: VCS · PSP
~55zł
Shadow Broker
Iron Squad - Spolszczenia gier
GTANF
GTA.cz
Pobierz przeglądarkę Vivaldi teraz!

Solucja
napisany: 04.10.2006 · dodał: metzonik
kategoria: GTA VCS · wyświetleń: 22343
Victor Vance - nowy bohater, nowego GTA. To wokół tej postaci, widzianej w intrze oryginalnego VC, kręci się cała akcja Vice City Stories. Przyjaźń, miłość, zdrada. Let's pop!

Jerry Martinez

Soldier - $50

Victor Vance został wysłany na służbę do jednostki wojskowej w Vice City. Od razu skierowano go do sierżanta Martineza, z którym odbył wstępną rozmowę. Bardzo dobrze widać, że przełożony Vica ma luźne podejście do życia i nie przejmuje się zbytnio swoimi obowiązkami. Na rozgrzewkę, powierza Vicowi proste zadanie - odebrać przesyłkę od gościa czekającego na lotnisku.


Po krótkim oswojeniu się ze sterowaniem, bierz motor stojący nieopodal. Wyjedź z bazy, a następnie kieruj się w stronę miejsca docelowego, zaznaczonego na radarze kolorem niebieskim. Na lotnisku, przejedź przez marker. Krótki filmik obrazuje, że nie wszystko poszło zgodnie z planem - łódź, na której się znajdujesz, zostaje zaatakowana! Wskakuj szybko do wody i płyń czym prędzej w kierunku brzegu. Następnie bierz jakiś wóz i odwieź otrzymaną wcześniej paczkę do swojego baraku, pełniącego od tej pory funkcję sefehouse'a.

Witamy w Vice. Ponownie!

Cleaning House - $100

Że kasa potrzebna jest w życiu, to wie każdy. Zdaje sobie sprawę z tego również Vic, więc musi ją jak najszybciej zdobyć. Zwraca się w tej sprawie do Martinez'a, ten zaś odsyła go do znajomego - Phila.

Phil Cassidy swoje lokum ma w miejskim porcie, dlatego udaj się tam czym prędzej. Poprosi cię on o przysługę - wykurzenie z pewnego osiedla kilku upierdliwych Meksykańczyków. Podjedziesz tam wraz z Philem, jednak brudna robota przypada tobie. Pistolet w dłoń i do dzieła. O dziwo, część wrogów zwieje na sam twój widok, do wyeliminowania zostanie tylko paru. Kiedy wybijesz ich co do jednego, wbiegaj do środka i stłucz kolejnych dwóch. Zdobytą kasę, oddaj Philowi.


Conduct Unbecoming - brak

Martinez jest w bardzo dobrym humorze. W sumie nie ma się co dziwić - Vic ma przywieźć mu jego panienkę do towarzystwa, Mary.

Prostytutka powinna przebywać w porcie. Okazuje się jednak, że jej tam nie ma. Nic straconego - koleżanka po fachu twierdzi, iż Mary zabawia się na imprezie na Starfish Island. Zabierz ją stamtąd czym prędzej, ale pamiętaj, że nie spodoba się to innym imprezowiczom i będą próbowali temu zapobiec. Ucisz ich. Następnie, wsiadaj do samochodu i odwieź Mary do Fortu Baxter.

Dojechawszy na miejsce, zobaczysz czekający na ciebie komitet powitalny. I wcale nie ma on dobrych wieści - pod twoim łóżkiem znaleziono paczkę z marihuaną. Ściślej mówiąc - wylatujesz z wojska! Po zakończonym filmiku, wsiadaj na motorynkę i udaj się do Phila, który odda ci swoje mieszkanie. Na początek dobre i to.

Phil Cassidy - [P]

Cholo Victory - $200

Phil jest mocno pijany i trochę się zgrywa, ale ma plan: zemsta na Meksykańczykach!

Phil: Lower your pants and prepare to cry. I'm going to give you a shotgun suppository.

Najpierw udaj się na komisariat policji w Little Havana. Pudło! Nikogo tam nie ma. Jedź w takim razie pod położony w pobliżu szpital. Bingo! Podążaj za samochodem - ty prowadzisz, Phil strzela. Trzymaj się blisko ściganego Sabre, a Cassidy zajmie się resztą. Gdy wóz Meksykańczyków stanie już w płomieniach, odwieź swojego towarzysza do portu.

Boomshine Blowout - $250

Phil jak zwykle jedzie na procentach, ale wie, co się wokół niego dzieje: Cholos chcą wysadzić w powietrze całą składownię boomshine'u! Nie można pozwolić żeby tyle dobrego trunku się zmarnowało.


Jedź wraz z Philem do Little Haiti, gdzie znajduje się alkohol. Okaże się, że dranie podłożyli już ogień. Trzeba uratować 4 skrzynki, siadaj więc za kółkiem Forklifta. Czasu masz bardzo mało, więc się streść. Już po odwiezieniu pierwszego pudła, sufit zacznie się zawalać, wymuszając na Tobie skomplikowane manewry między wielkimi pakunkami i śmiercionośnym ogniem. Gdy już odstawisz ostatnią skrzynkę Cassidy się oddali, a Ty będziesz mógł posłuchać w radiu o problemach straży pożarnej i planach wprowadzenia helikopterów strażackich.

Truck Stop - $300

Niespodzianka: Phil nie jest pijany! Vic spotyka go tym razem w towarzystwie Martineza, który jak się okazuje ma dla obu pewne zlecenie. Cel to ciężarówka wyładowana bronią, która jedzie w tej chwili przez miasto.

Najpierw udaj się do Beachcomber Hotel i odbierz wsparcie. Następnie namierz tytułowy pojazd. Trzymaj się w pewnym oddaleniu, żeby Phil z chłopakami mogli spokojnie sprzątnąć strzelców. Gdy tak już się stanie zablokuj kierowcy drogę. Cassidy przejmie pojazd, teraz trzymaj się blisko za nim i odeskortuj go do doków.

Marty J. Williams - [Mjw]

Shakedown - $500

Pierwszą osobą jaką spotykasz na polu kempingowym jest Louise - żona Martyego, traktowana przez niego jak popychadło. Pogawędkę z dziewczyną przerywa sam Marty, który właśnie wrócił. Meksykańczycy wyraźnie zaleźli mu za skórę, atakując jeden z jego sklepów. Czas odpłacić im tym samym.


Na początku, udaj się w kierunku sklepu obleganego przez przeciwników. Zabij dwóch stojących na zewnątrz, a następnie rozpraw się z taką samą ilością w środku. Lokum odbite, jednak na tym nie koniec. Wsiadaj do wozu i jedź do najbliższego marketu. Będąc na miejscu, zrób jak największe zamieszanie - zabijaj Meksykańczyków i zamień wszystko w ruinę. Taka nauczka wystarczy.

Fear the Repo - $500

Marty potrzebuje paru wozów. Podjedź najpierw do położonej blisko kryjówki, do której następnie musisz przywieźć trzy bryki. Pierwsza to stojący nieopodal Cheetah. Druga to Sentinel, kręcący się po okolicy. Należy go trochę obić, a kiedy kierowca opuści wóz, przejąć. Ostatni pojazd to pół-ciężarówka pilnowana przez paru wrogów. Rozwal ich. W drodze powrotnej do lokum, dostaniesz dwie gwiazdki. Van to pojazd dosyć powolny, więc skup się przede wszystkim na dobrym manewrowaniu i wymijaniu radiowozów.

Walking Up the Neighbors - $500

Meksykańczycy za dużo sobie pozwalają. W nocy, podbierają towar z biznesów należących do Marty'ego. Czas dać im prawdziwą lekcję pokory.

Z granatami w ręku, podjedź do najbliższego z interesów. Zabij nadbiegających wrogów, a następnie rzuć granat, aby wysadzić w powietrze van, służący do przewozu towaru. Podobne czynności wykonaj przy drugim budynku. W drodze do ostatniego celu, zaatakują cię przeciwnicy w pojazdach. Zgub ich czym prędzej, a następnie wysadź w powietrze ostatnią pół-ciężarówkę. Na wszystko masz sześć minut.

O, Brother, Where Art Thou? - $700

Marty postanowił rozszerzyć swoją strefę wpływów przejmując kolejny biznes. Wybór pada na budynek należący do Meksykańczyków.

Skieruj swe kroki do pobliskiego Stonewall J's, aby odebrać zarezerwowaną strzelbę. Z nową bronią, podjedź w okolice drukarni. Przeciwnicy już na ciebie czekają. Eliminuj ich po kolei, najlepiej zza jakiegoś auta. Kiedy wykończysz wszystkich, wbiegnij do burdelu. Tutaj pozbaw życia kilku kolejnych wrogów, a następnie, za pomocą choćby kija baseballowego, zniszcz wszystko co się da. I tyle, biznes przejęty.

Got Protection? - $500

Meksykańczycy dają o sobie znać po raz kolejny. Tym razem atakują nowy burdel Williamsa i napastują jego panienki. Czas to ukrócić!

Kiedy dojedziesz pod budynek agencji towarzyskiej, ujrzysz filmik przedstawiający atak wrogiego gangu na owy interes. Jednak to nie jest największy problem. Meksykańczycy porwali kilka dziewczyn. Bierz jakieś czteroosobowe autko i ruszaj na ratunek. Zabij wrogów jak najszybciej, ponieważ czas jest ograniczony. Dodatkowo, przeszkadzać ci będą przeciwnicy w autach, więc bądź ostrożny. Wszystkie trzy dziewczyny odwieź z powrotem do burdelu.

Phil Cassidy - [P] (ponownie)

Marked Men - brak

Ponownie zastajemy Phila w towarzystwie Jerry'ego Martineza - okazuje się, że Cassidy nie chce wykonać pewnej roboty, bo nie ufa swojemu szefowi. Ten chce udowodnić, że ma jak "najczystsze" intencje i proponuje żeby Vic też pojechał i przekonał się o jego prawdomówności.

Phil: We're breaking into the military base, and I'm drunk. What could be more stupid?

Celem jest magazyn Martineza w Little Haiti. Na miejscu czeka jednak komitet powitalny z krótką wiadomością: "Martinez said good bye!". Z pomocą swojego towarzysza pozbądź się tych pionków i jedź z powrotem do portu. Tak zaczyna się główny wątek fabuły - wojna ze swoim byłym przełożonym.

Louise Williams-Cassidy - [Lw]

When Funday Comes - $500

Siostra Phila, żona Marty'ego, matka malutkej Mary-Beth, a wkrótce dziewczyna Vica to postać niezbyt barwna, grająca jednak ogromną rolę w fabule gry. W tej misji Vic namawia ją na drobny wypad na miasto, a ona się zgadza, do tego proponując raczej niestandardowy typ randki - wyścig na quadach.


Udaj się na kemping, gdzie cała impreza ma miejsce. Wsiadaj na podstawiony pojazd i postaraj się jak najszybciej wyprzedzić rywali. Uważaj na drzewa, wyboje i zakręty, a nie powinieneś mieć większych problemów z przejechaniem dwóch okrążeń.

Takin' Out the White-Trash - $200

Louise zostawiła masę swoich rzeczy w przyczepie Marty'ego i boi się po nie wrócić. Vic naturalnie nie widzi w tym żadnego problemu i postanawia pojechać na kemping wraz z nią.

Gdy już dotrzesz we wiadome miejsce Louise pobiegnie do przyczepy, a Twoją obecność zauważy kilku ludzi Williamsa. Są słabo uzbrojeni, więc szybko się ich pozbądź i odwieź Louise - wzbogaconą o portfel swojego męża - do domu jej siostry.

Lance Vance - [ikonka samolociku]

Jive Drive - brak

Vic dostaje wiadomość na pejdżerze, że jakiś gość czeka na niego na lotnisku. Ku wielkiemu zaskoczeniu, nieznajomym okazuje się Lance. Vic nie jest z tego za bardzo zadowolony, ale postanawia dać bratu jeszcze jedną szansę. Niestety, już na początku pojawiają się problemy. Meksykańczycy postanowili zemścić się na Vicu za wyrządzone im wcześniej szkody i przygotowali komitet powitalny. Pistolet w dłoń i do dzieła!

Pierwszy etap to strzelanie do przeciwników z auta. Jeśli masz dobrze opanowaną obsługę gałki analogowej, nie powinieneś mieć problemów. Należy po prostu celnie strzelać i nie dopuścić do zniszczenia auta. Po kilku efektownych skokach, w końcu wylądujesz na podwórzu w Little Haiti, gdzie czekają kolejni wrogowie. Aby zabić ich szybko i sprawnie, ustaw się za jakimś kontenerem i wykańczaj cele pojedynczo. Na koniec, zawieź brata do hotelu ulokowanego na północy.

Louise Williams-Cassidy - [Lw] (ponownie)

D.I.V.O.R.C.E. - brak

Niedobrze! Mary-Jo, siostra Louise informuje nas, że Marty porwał swoją żonę i chce umieścić ją w burdelu!

Jedź czym prędzej na kemping. Okazuje się, że przbyłeś za późno! Marty właśnie odjeżdża. Skasuj kilku jego ludzi i wsiadaj na postawionego w pobliżu Sancheza. Powinieneś dogonić Williamsa gdzieś w Little Havana - ostrzeliwuj jego wóz, aż wysiądzie. Jest on uzbrojony w shotguna, więc zaleca się ostrożność - najlepiej ukryj się za rogiem i spokojnie go zdejmij. Po wykonanej robocie biegnij do samochodu i jedź wraz z Louise do nowego safehouse'u.

To Victor, the Spoils - $1.500

Louise wpadła na genialny pomysł - czemu nie przejąć by biznesów należących niegdyś do jej męża i rozkręcić własnego imperium?

Jedź do Sunshine Autos po wsparcie. Stamtąd udaj się do pierwszego biznesu i przejmij go w standardowy sposób - niszcz i zabijaj. Gdy budynek będzie już Twój pędź do burdelu w Little Haiti i powtórz całą procedurę.

Gratulacje! Właśnie rozpocząłeś budowę swojego nowego imperium!

Umberto Robina - [U]

Nice Package - $750

Umberto Robina, przywódca Kubańczyków, chce sprawdzić na co stać Vica, zanim powierzy mu bardziej odpowiedzialne zadania.


Cel jest prosty - zdobyć paczkę o dość wymownym kształcie. Do pomocy dostajesz Juan'a, który ostrzliwać ma konkurentów metodą drive-by. A konkurentami są Kubańczycy - Hilberto oraz Fernandez. Nie ma zbytnio pośpiechu, ponieważ przeciwnicy i tak zdobędą pakunek jako pierwsi. Ty go musisz odebrać. Po prostu wysadź w powietrze pojazd, którym jedzie gość mający paczkę. Chwytaj ją i czym prędzej jedź do portu, umiejętnie omijając nadjeżdżających z różnych stron Kubańczyków.

Balls - $800

Umberto jest zmartwiony, ponieważ Meksykańczycy atakują jego dzielnicę, siejąc ogromny zamęt. Prosi Vica o przepędzenie gangoli z Little Havana.

Umberto: Hahaha, here he is: Victor Vance, the punk who needs our help!

Zadanie do trudnych nie należy. Bierz autko i jedź w kierunku pierwszych wrogów. Najlepszym sposobem, aby ich wykończyć to rozjechanie samochodem, możesz spróbować również załatwić przeciwników ‘na piechotę'. Następne cele siedzą w aucie, więc tutaj skuteczna jest metoda drive-by. I tak w kółko. Jeśli odbierzesz życie trzynastu Meksykańczykom, wracaj do Umberto, zanieść mu dobre wieści.

Papi Don't Screech - $1.000

Ojciec szefa Kubańczyków, Alberto, udał się na Hyman Memorial Stadium, obejrzeć sporty walki. Syn obawia się o ojca, prosząc Vica, aby ten odebrał go i odwiózł bezpiecznie do Little Havana.

Chwytaj jakąś brykę i udaj się na stadion znajdujący się w północnej części wyspy. Wjedź na marker i poczekaj, aż Alberto wsiądzie do pojazdu. Jest on bardzo schorowanym człowiekiem, dlatego jedź bardzo ostrożnie i wolno, aby nie zmarł na zawał serca. Na początku nie powinno być żadnych problemów. Zaczną się one dopiero kiedy przekroczysz granicę Little Haiti. Na radarze pojawią się wrogowie i musisz robić wszystko, aby cię nie zauważyli. Jeśli tak się stanie, ruszą w pościg, a wtedy ciężko utrzymać Alberto przy życiu. Kiedy już ominiesz zagrożenie, naciśnij gaz do dechy i odwieź pasażera do znajomej kawiarenki.

Havana Good Time - $1.500

Czas na wielki finał walki Kubańczyków z Meksykańczykami. Umberto ma plan - wysadzić magazyn, w którym przeciwny gang przechowuje spore ilości broni. Do dzieła!


Podjedź pod budynek i oczyść teren przed wejściem. Twoi ziomale wjadą ciężarówkami do środka i zaczną ładować towar, a ty broń ich przed atakami wroga. Meksykańczycy pojawiają się z każdej strony, więc na pewno trochę się nabiegasz. Pamiętaj, aby nie dopuścić do śmierci któregoś z kompanów. Najlepiej strzelaj z daleka, nie tracąc cennego czasu. Kiedy ostatni ładunek wyląduje w ciężarówce, wsiadaj do niej i odwieź wszystko do Umberto. Po drodze, omijaj wrogów starających powstrzymać cię za wszelką cenę.

Hasta la vista, Cholos!

Louise Williams-Cassidy - [Lw] (ponownie)

Hose the Hoes - $300

Niedobrze, niedobrze! Gang Marty'ego mści się za wyrządzone krzywdy. Louise powiadamia Vica o ogniu podłożonym pod burdel w Little Haiti. Nie ma czasu wzywać straży pożarnej, wiadomo zresztą, że nie są oni zbyt pomocni.

Jedź na miejsce wypadku i zwiń jednego Firetrucka. Teraz pędź do Little Haiti, żeby ugasić ogień. Armatkę uaktywnia się poprzez przyciśnięcie kółka, steruje za pomocą analoga.
Gdy zgasisz już ostatnie płomienie, Louise zauważy kuzyna Marty'ego. Goń go i ucisz. Nikt nie będzie zadzierał z Victorem Vancem!

Rolling the Cradle - $300

Opieka społeczna stwierdza, że Louise jest złą matką! "Złej matce" się to specjalnie nie podoba, więc posyła uzbrojonych po zęby klawiszy za pracownikiem społecznym. Vic, przeczuwając, że to raczej kiepski pomysł, postanawia samemu zaradzić sprawie.

Zlokalizuj na mapie pościg i udaj się za ludźmi Louise. Metodą drive-by poślij ich do piachu, po czym staranuj samochód pracownika OS - to powinno go przekonać, że pani Williams-Cassidy potrafi sama zadbać o swoje dziecko.

Lance Vance - [L] (ponownie)

The Audition - $750

Lance dowiedział się, że niejaki Forbes jest w stanie pomóc w zdobyciu ogromnej kasy.

Vic: I'm a long way from being a good guy.

Podjedź najpierw do pobliskiego baru szybkiej obsługi, King Knuts. Na nieszczęście, restauracja zostaje napadnięta. Rozpraw się z agresorami czym prędzej i wyjdź na zewnątrz. Niespodzianka - gliny sądzą, że to ty jesteś jednym ze złoczyńców. Bierz stojący obok wóz i gnaj do najbliższego P'n'S. Kiedy zmienisz kolor lakieru, udaj się do doków, gdzie przesiądź się na motory. Wjedź po pobliskich schodach na dach, rozpędź się i wykonaj skok na przeciwległy budynek. Zjedź na ziemię i podjedź kawałek w kierunku Sentinela. Zabij wszystkich strzegących go ludzi, a następnie wsiądź do auta. Opuść teren, na którym się znajdujesz, wyskakując za płot na pobliskiej rampie.

Bryan Forbes - [F]

Money for Nothing - $1.500

Wreszcie jest okazja żeby poznać nowego przyjaciela Lance'a - Bryana Forbesa. Interes jest prosty: Forbes i Lance jadą na transakcję, Vic odwraca od nich uwagę policji.


Jedź na parking w downtown i wsiadaj do vana. Teraz udaj się do kryjówki w pobliżu Printing Works. Forbes i Lance wsiądą do innego vana, Ty zostaniesz w tym, w którym tu przyjechałeś - identycznym. Gdy tylko wyjedziesz na ulicę dostaniesz trzeci poziom poszukiwań. Jako, że chodzi o odwrócenie uwagi policji P'n'S odpada. Postaraj się dojechać się w jednym kawałku do komisariatu policji w Little Havana, gdzie będziesz mógł spokojnie się ukryć - praktycznie niemożliwym jest ganianie się z policją po całym mieście bez postawienia ciężarówki w płomieniach, więc lepiej się gdzieś przyczaić. Poczekaj aż pasek się zapełni (Forbes i Lance dojadą na miejsce) i pędź do P'n'S, aby zgubić pościg. Kasa za nic.

Lance Vance - [L] (ponownie)

Caught as an Act - $750

Lance odkrył straszną prawdę. Bryan Forbes jest w rzeczywistości tajnym agentem DEA, działającym pod przykrywką. Podczas umówionego spotkania, wymyka się braciom Vance.

Ruszaj w pościg. Forbes ucieka ciężarówką wypełnioną ogromną ilością zielonych banknotów. Złap go, zanim cała kasa wyleci z pojazdu. Najłatwiej dokonać tego poprzez spychanie auta zdrajcy na ścianę, bądź obijanie pojazdu z jak największą siłą.

Snitch Hitch - $1.000

Do pokoju hotelowego przychodzi matka Vica i Lance'a, kobieta w dużym stopniu uzależniona od narkotyków, będąca w strasznym stanie psychicznym. Jednak nie ma czasu się nią zajmować - Lance wypatrzył nową szansę na znaczne wzbogacenie się. Pewien gość sprzedaje informacje na temat wielkiej transakcji narkotykowej. Trzeba je zdobyć!

Wsiadaj do auta i jedź na główną halę lotniska. Gość, który powinien posiadać pożądane dokumenty, właśnie przed chwilą sprzedał je komuś innemu. Na szczęście, jeszcze nie wszystko stracone. Kupiec cały czas kręci się niedaleko. Zabierz broń znajdującą się obok wyjścia z hali i udaj się na położony naprzeciwko Terminal C. Zabij sporą obstawę odrzutowca, a następnie obejrzyj filmik, w którym Lance zabiera z pokładu samolotu drogocenne dokumenty. To nie koniec - o papierach dowiedział się też gang motocyklistów, który łatwo się nie podda. Naucz ich respektu, wykańczając gangsterów jeden po drugim.

Bryan Forbes - [F] (ponownie)

Leap and Bound - $1.500

Forbes ma sporo ciekawych informacji, więc niezbyt rozsądnym byłoby uciszać go zbyt szybko. Jest biznes - Utajniony gliniarz zdradza Vance'om szczegóły transakcji. Bez ochroniarzy, jeden na jednego.


Jedź z Lance'm na miejsce spotkania i obserwuj go z dachu. Naturalnie wszystko bierze w łeb - Lance dostaje w pysk i zostaje porwany! Wskakuj do podstawionego Cometa i pędź wzdłuż brzegu za motorówką. Dotrzesz w ten sposób do wielkiego statku w porcie. Dostań się na pokład i oczyść sobie drogę prowadzącą do ładowni - tam znajdziesz brata otoczonego przez kilku wrogów. Sprzątnij ich i leć pozbierać kasę. Pierwsza paczka jest w ładowni, reszta porozrzucana po całym statku (uważaj na uzbrojonych maruderów, mogą sprawiać problemy). Gdy już zbierzesz pieniądze, zejdź na ląd i oddaj je Lance'owi.

The Bum Deal - brak

Kolejna transakcja ma mieć miejsce w White Stallionz Bar, w Little Haiti.

Jedź tam ze swoim bro - dane Forbesa są jednak ponownie trochę przeterminowane. White Stallionz to gay-club, a jego bywalcy nie są zbyt przyjaźni. Skop zboczeńcom tyłki i zwiewaj na zewnątrz - tam czeka kolejna grupka motocyklistów. Kiedy już będziesz miał spokój, udaj się do budynku, gdzie jest przetrzymywany Forbes. Niespodzianka! Drań się uwolnił. Dość jego sprytnych podstępów - czas dać mu nauczkę. Dogoń go, strąć ze skuterka i skończ sprawę. Na koniec, odwieź brata do hotelu i tym sposobem zakończ tę misję.

Lance Vance - [L] (ponownie)

From Zero to Hero - $3.000

Martinez w doku na zachodzie wyspy ładuje duże ilości prochów do ciężarówek wojskowych. Takiej okazji nie można przepuścić.

Bierz autko i udaj się do Little Haiti. Na przystani, zabij wszystkich ludzi Martineza, a następnie bierz pojazd wypełniony prochami. Po drodze, zgarnij kamizelkę ulokowaną na czerwonej kładce. Kieruj się w kierunku mostu w Little Havana, łączącego obie części Vice City. Uważaj na natarczywych wrogów w pojazdach, próbujących cię za wszelką cenę zatrzymać. Na moście, skręcaj w lewo lub prawo, w zależności od tego, gdzie lecieć będą pociski z Huntera. Kiedy dojedziesz na nieznaną dotąd wyspę, na twoje konto wskoczą cztery gwiazdki. Nie zastanawiając się, jedź czym prędzej do kryjówki, modląc się, aby spod maski nie zaczął wydobywać się czarny dym. Przejechanie przez różowy znacznik, zakończy ostatnią misję w zachodnim Vice City.

Od tej pory, druga część miasta stoi przed tobą otworem.

Ciąg dalszy na następnej stronie...
  Powiadom znajomego Wydrukuj dział


Wybierz stronę: 1 2

Obecnie serwis przegląda 71 gości oraz 0 z 6538 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 71 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: DejvideQ
STATYSTYKI »
 
 
© 2004 - 2021 GTAthegame NETWORK
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies
news · forum · blogi · wap · xml · pliki · igf · njoy · szukaj · mapa