Gość

Rejestruj

 

 












GTA: VC · PC
~16zł



GTA.cz
Iron Squad - Spolszczenia gier
GTANF


Pobierz przeglądarkę Vivaldi teraz!


Solucja
napisany: 25.07.2004 · dodał: sdr
kategoria: Vice City · wyświetleń: 43503
1. In The Beginning... - $0

Jako Tommy Vercetti, po piętnastu latach odsiadki wychodzisz na wolność. Dawny szef - Sonny Forelli, od razu sobie o Tobie przypomina i daje Ci pierwszą fuchę. Sprawa wygląda prosto: masz dokonać transakcji z Kolumbijczykami, jednak ktoś puścił parę i zostaje ona przerwana strzelaniną. Twoi ludzie zginęli na miejscu, a Tobie ledwo udało się ujść z życiem. Wracacie z do miasta i Rosenberg wysadza Cię pod swoim biurem. Pierwszym miejscem, w które musisz się dostać jest Twoja nowa kryjówka - apartament w hotelu Ocean View. Masz do wyboru dwa pojazdy: skuterek i pozostawionego przez Ken'a Admirala. Bierz co chcesz i jedź w miejsce oznaczone na mapie różowym kwadratem. Zapisz grę, a następnie wejdź w różowy okrąg w celu odbycia pierwszej po latach rozmowy z Sonny'm.

W drodze do Ocean View spiker radiowy nada komunikat o burzach, w związku z którymi wszystkie mosty łączące wyspy zostaną zamknięte.

2. An Old Friend - $0

Nie masz towaru, ani kasy. Szef jest nieźle wkurzony. Pogadaj z nim trochę, a gdy już skończysz rzuć okiem na mapkę, gdzie pojawił się nowy symbol. Znakiem białej litery "L" w niebieskim kwadracie oznaczona jest pozycja biura Kena Rosenberga. Jedź tam, aby otrzymać kolejne zadanie.

Ken Rosenberg - L

3. The Party - $100

Obiecałeś Sonny'emu, że odzyskasz jego pieniądze jednak może się okazać, że nie będzie to takie łatwe. Na szczęście Ken zna w mieście kilku wpływowych ludzi. Pierwszym z nich jest Juan Colonel Cortez. Tak się składa, że facet organizuje dziś przyjęcie na swoim jachcie i zaprasza na nie inne "grube ryby". To dobra okazja do poznania ich. Tylko przebierz się w coś porządniejszego, bo wyglądasz jak jakiś wieśniak. Niedaleko znajduje się sklep Rafaels, w którym na pewno znajdziesz coś gustownego. Gdy zmienisz ubranie, jedź na przystań. Zobaczysz kto trzęsie Vice City i dla kogo będziesz w przyszłości pracował. Po świecie VIP'ów oprowadzi Cię córka Colonela - Mercedes (cóż za wyszukane imię ;D). Na koniec dziewczyna poprosi Cię o odwiezienie do klubu Pole Position, za co otrzymasz swoją pierwszą stówkę.

Po zakończeniu misji w Twojej kryjówce pojawi się Street Outfit, a przy sklepie Rafaels strój Soiree Outfit. Bedą tam dostępne już zawsze, przy czym Street'a znajdziesz w każdym swoim lokalu.

4. Back Alley Brawl - $200

Ken zna kogoś, kto może wiedzieć coś na temat nieudanej wymiany z Kolumbijczykami. Gościu nazywa się Kent Paul i prowadzi interesy w klubie Malibu. Jedź tam i wyciśnij z niego co się da. Dowiesz się, że w sprawę może być zamieszany niejaki Leo - szef kuchni z restauracji na Ocean Drive. Swoje kolejne kroki skieruj właśnie tam. Na początek, z racji tego, że jesteś nieuzbrojony zafunduj mu kilka lewych sierpowych. Gdy tłuścioch padnie, jego telefon stanie się Twoją własnością. Po chwili pojawi się jakiś czarnuch - Lance. Zaproponuje Ci przejażdżkę krajoznawczą do Ammunation. Nie wypada odmówić, tym bardziej, że zza rogu wybiegło właśnie trzech kumpli Leo. Możesz ich rozbroić, co zaowocuje powiększeniem podręcznego arsenału o nóż albo tasak, lub też możesz od razu nawiać z Lance'm do jego sportowego Infernusa. Będąc już za kierownicą, jedź do punktu zaznaczonego na radarze. Poznasz tam ogólne zasady kupowania broni. Po powrocie do hotelu otrzymasz drobną zapłatę.

5. Jury Fury - $400

Giorgio, krewny Sonny'ego ma kłopoty z prawem. Trzeba ustawić ławę przysięgłych. Zaraz jak wyjdziesz od Kena, jakiś nierozważny kierowca rozjedzie stojącego na chodniku robotnika. Weź porzucony przez ofiarę młotek i jedź na "spotkanie". Pierwszy gościu czeka na Ciebie w Ocean Beach. Oklep mu mordę i daj zwiać, daleko nie odjedzie. Gdy przypadkiem walnie w niego truck Spand Express, przystąp do działania. Chwyć zebrany wcześniej młotek i popracuj przy wozie. Po jakimś czasie gościu zmięknie. Kolejny cel przebywa w okolicy Vice Point. Tam zrób to samo - potłucz trochę stojącego samotnie Sentinela. Właściciel prędzej czy później wybiegnie z budynku z krzykiem. Na koniec mała uwaga: to ma być zastraszenie, więc nie zabijaj przysięgłych.

Po misji otrzymasz dwa telefony. Od Sonny'ego i od tajemniczego zleceniodawcy oczekującego na Ciebie w okolicach Ocean Beach.

6. Riot - $1000

Rosenberg zna wiele osób w tym mieście. Zna też Avery'ego Carrington'a. Facet jest inwestorem i właśnie stawia kolejny budynek, jednak ma problemy z pobliską firmą kurierską - Spand Express. Jej pracownicy akurat strajkują, więc jest to dobry moment na dokonanie sabotażu. Przebierz się w odpowiedni strój i jedź trochę pokrzyczeć. Twoim zadaniem jest zniszczenie trzech ciężarówek stojących za bramą. Aby ją otworzyć, musisz wzniecić zamieszki wśród pracowników. Walnij więc kilku i poczekaj na reakcję ochroniarzy. Gdy stalowe wrota staną otworem, wbiegnij do środka. Dwa trucki po prawej możesz skasować puszczając serię do czerwonej beczki stojącej obok nich. Wóz stojący po lewej możesz też tak załatwić, ale równie dobrze możesz go ukraść i wywrócić gdzieś na zakręcie. Jest też trzecia opcja. Za posterunkiem w Washington Beach znajdziesz komplet czterech granatów, powinny wystarczyć.

Po odebraniu zapłaty będziesz mógł wykonywać misje dla Carrington'a. Odezwie się też Cortez, misje do odbioru na przystani. W North Point Mall dostępny od tej pory jest Coveralls Outfit.

Mr. Teal - Budka telefoniczna

7. Road Kill - $500

I to by były na tyle pracy dla Ken'a Rosenberg'a. Kolejna robota jest naprawdę banalna. Odbierz telefon, który dzwoni już od jakiegoś czasu w Ocean Beach. Twój rozmówca przedstawi się jako Mr. Teal. Chyba ostatnio zamówiona pizza mu nie smakowała, bo prosi Cię o rozwalenie dostawcy. Chłopaczyna krąży tu i tam. Do rozwiezienia ma 50 zamówień, a Ty w tym czasie musisz go puknąć. Chyba nie pozwolisz żeby taka łatwa kasa przeszła Ci koło nosa?

Avery Carrington - A

8. Four Iron - $500

Avery to równy gość i takich też lubi. Nie zawsze jednak można grać czysto. Pewien cwaniaczek zbyt utrudnia pracę tymi wszystkimi formalnościami. Wniosek? Trzeba go sprzątnąć. Twój kolejny cel zabawia się właśnie w klubie golfowym w Leaf Links. Aby wtopić się w otoczenie przywdziej szkocką kratę (sklep JackSport). Typowe wejście na teren klubu z pukawką w kieszeni nie jest niestety możliwe. Trzeba by więc użyć kija golfowego. Dla tych, którzy nie chcą się zbytnio namachać, jest inne rozwiązanie. Przystaw do ogrodzenia (na lewo od wejścia) jakieś autko i w ten sposób przeskocz na drugą stronę. Weź wózek i jedź na miejsce. Oczywiście możesz potem biegać i strzelać do gościa aż go zabijesz, jednak jest jeszcze jedno wyjście. Gdy zaczniesz strzelać, facio od razu poleci do swojej "bryki" i będziesz musiał go gonić. Zepchnij więc trzy pojazdy do wody, a czwarty ustaw tak aby tylne koła zjechały ze skarpy. Nie martw się. Jeśli zrobisz to dobrze, to Caddy sam nie zjedzie. Swój pojaździk odstaw na znaczną odległość. Teraz idź do wózka z ochroniarzem i zastrzel go, wózek zostaw, wracaj do swojego. Na odgłos strzałów ptaszyna zacznie uciekać do fury zaparkowanej na skarpie. Ale co to? Nie da się odjechać. Spróbuje do tyłu, a wtedy... plusk! To $500 wpływa do Twej kieszeni.

9. Demolition Man - $1000

Nie ma to jak zdrowa konkurencja, ale nie zdrowa też jest fajna. Pan Carrington chyba trochę obawia się firmy z "naprzeciw" i postanawia puścić jej najnowszy budynek z dymem, zanim ten jeszcze powstanie. Wskakuj się do zaparkowanego nieopodal vana Topfun i zabaw się trochę. Krótko: są cztery ładunki do rozmieszczenia w czterech różnych miejscach. Od podniesienia pierwszego, zaczyna być liczone 7 minut w czasie których musisz się zmieścić. Przed misją zalecam ustawić sobie wygodne sterowanie i poćwiczyć trochę. Strategia dowolna, ja zacząłem od góry :)

Colonel Cortez - C

10. Treacherous Swine - $250

Gonzales, już wkrótce były współpracownik Colonel'a, postanowił się usamodzielnić. Juan jest tym bardzo zmartwiony, czuje się teraz taki opuszczony... Aby sobie ulżyć, postanawia odesłać dawnego przyjaciela na tamten świat. I tu rozpoczyna się nasze zadanie. Dostajemy piłę, jedziemy w okolice klubu Malibu, tniemy, uciekamy. Kaszka z mleczkiem. Po unieszkodliwieniu Gonza, dostajemy dwie gwiazdki od tutejszych stróżów prawa. Można się ich pozbyć zajeżdżając do pobliskiego Pay'n'Spray lub zbierając po drodze bribe'a (opcja dla skner) i odczekując chwilkę w krzakach. Gdy faceci w piaskowych mundurkach już się odczepią, otrzymasz wynagrodzenie. Skromne, bo skromne, ale zawsze to coś :)

11. Mall Shootout - $500

Juan musi spotkać się w centrum handlowym z kurierem i odebrać od niego ważną przesyłkę, jednak z oczywistych powodów nie jest w stanie zrobić tego samemu. I właśnie dlatego, że to nie Ty jesteś bossem tylko on, niniejsze zadanie przypadło Tobie. Jedź więc do Ammunation, a następnie do Ocean Beach, zamień dwa słowa i... goń pedzia. Gdy wreszcie drapniesz francuską mordeczkę (dobij o ile żyje jeszcze), zabierz porzuconą niedbale walizkę i pędź na przystań.

Po tej misji powtórnie odzywa się Mr. Teal (budka w Vice Point). Do North Point Mall dostarczony zostaje Casual Outfit.

12. Guardian Angels -$1000

W czasie misji pojawia się unikalny wóz - niezniszczalny Admiral. Diaz przyjeżdża nim na spotkanie.

Przed tą misją warto zakupić w Ammunation UZI. Ricardo Diaz, znajomy Cortez'a ma dokonać transakcji z Haitańczykami, musisz go ubezpieczać. Na parkingu piętrowym w Ocean Beach czeka na Ciebie kruger, a po chwili pojawia się też Lance Vance. Jedźcie do miejsca wskazanego przez radar i zaczekajcie, zjawi Diaz z kasą. Wejdź na wieżyczkę z nowym sprzętem w rękach. Za moment nadjadą chłopcy w niebieskich dresikach, trzymaj ich na muszce. Gdy zaczną strzelać, rozwal wszystkich po kolei (nie zaczynaj, czekaj aż oni to zrobią). Skoro wszyscy polegną, wkrótce zobaczysz posiłki - dwie osobówki i jeden van. Na koniec wyskoczy dwóch spryciarzy na Sanchez'ach i zabiorą Ricardo'wi walizeczkę z zielonymi. Jeden polegnie na miejscu, lecz to niestety nie ten, który zabrał szmal. Weź jego motocykl i pędź za drugim. Gdy znajdziesz się tuż za nim, poślij mu serię w plecy, podnieś walizkę i odwieź Diaz'owi. Będzie niezmiernie wdzięczny.

Gdy otrzymasz zapłatę, Ricardo zadzwoni do Ciebie z propozycją pracy, a tym samym droga na Starfish Island stanie otworem.

Mr. Teal - Budka telefoniczna

13. Waste The Wife - $2000

Teal robi chyba porządki w mieście. Tym razem do sprzątnięcia jest pani Dawson, poruszająca się po mieście ładnym Comet'em. Ta misja z uwagi na swój specyficzny charakter, będzie wymagała samochodu odpornego na uderzenia, zwrotnego i przy tym w miarę szybkiego. Na mój gust, najlepiej sprawdzi się tu Rancher. Po namierzeniu ofiary rozpędź się i uderz w jej auto. Pierwszy raz jest dość istotny nie tylko w życiu, ale i tutaj. Bowiem po pierwszym puknięciu kobiecina zacznie uciekać. Nic nie poradzisz, trzeba ją stukać aż do pierwszych płomieni. Gdy takowe zobaczysz (zniknie pasek stopnia zniszczenia), uciekaj nie oglądając się za siebie. Jeśli w czasie wybuchu będziesz zbyt blisko resztek Comet'a, misja nie zostanie zaliczona.

Ricardo Diaz - D

14. The Chase - $1000

Jakiś imbecyl okrada Ricarda z procentów. Wprawdzie został już nakryty, jednak nie wiadomo gdzie ukrywa kasę. Jedź pod jego dom i zajrzyj przez okienko. Gostka nie ma w domu? Nie, za chwilę pokaże się za Tobą. Goń pacana, bo zachce mu się pościgu dachem. Przy końcu wypuści jeszcze w Twoim kierunku pożegnalną serię i wskoczy do BF Injection'a. Dorwij też coś co jeździ i śledź go. Może "śledź" to złe słowo, bo "śledzony" dobrze wie, że siedzisz mu na ogonie. A siedzieć nie będzie łatwo gdyż cały czas jesteś pod ostrzałem. Faceta siedzącego na wieżyczce możesz zdjąć, ale kierowcę zostaw - w końcu musisz dowiedzieć się gdzie jadą. Rajd zakończy się na Prawn Island.

15. Phnom Penh '86 - $2000

Diaz nieźle się wkurzył. Masz dostać się na Prawn Island i wybić wszystkich co do jednego. Żeby nie było za trudno, znowu masz okazję pracować z Lance'm. On posiedzi za sterami helikoptera, a Ty będziesz prowadził ostrzał. To skasowania masz kilka zastępów, a jest to o tyle utrudnione, że nawalasz do nich z powietrza (helikopter zawieszony w powietrzu też się przecież rusza). Gdy pozbędziesz się wszystkich widocznych z góry, Lance wysadzi Cię i pójdziesz dobić tych ze środka. Dla pocieszenia dodam, że jest ich tam raptem kilku. Wejdziesz na balkon, zabierzesz walizkę z kasą, po czym Vance wróci po Ciebie i odlecicie na Starfish.

Po wykonanej misji, na radar wróci symbol Avery'ego i zadzwoni też do Ciebie Colonel Cortez. Wszystkie mosty w Vice City zostaną otwarte, dzięki czemu uzyskasz dostęp do drugiej wyspy.

16. The Fastest Boat - $4000

Ricardo to zachłanny człowiek, trzeba przyznać. Jak wiadomo, każdy w mieście chce mieć najszybszą łódź - on też. Jedź więc do Vice Port i dostarcz mu ją. W Boatyard napotkasz ekipę stawiającą opór, jednak po wybiciu ich będziesz mógł spokojnie odpłynąć. Zanim to zrobisz nie zapomnij o przełączniku, znajdziesz go w budynku. Do Pay'n'Spray raczej łodzią nie wjedziesz, bribe'a też nie złapiesz, więc spokojnie płyń w kierunku Starfish Island. Na wodzie trzy gwiazdki to niewiele.

Po misji, powinien odezwać się do Ciebie Mr. Teal. Zostawił info w budce w Washington Beach.

17. Supply & Demand - $10000

W Vice City organizowany jest wyścig łodzi. Oczywiście Diaz chce pokazać, że ma najszybszą, najlepszą i w ogóle full wypas bryczkę. Pakuj się więc za stery (razem z Lance'm) i płyńcie do mety. Tylko uważaj na maszynę, bo jest bardzo delikatna. Po dotarciu na miejsce, zamienicie się rolami. Teraz Vance Dance będzie prowadził, a Ty będziesz ostrzeliwał wściekłych konkurentów. Zazdrość, straszna rzecz...

Po zaliczeniu zadania, w sklepie JackSport pojawi się Tracksuit Outfit.

Avery Carrington - A

18. Two Bit Hit - $2500

Avery'emu chyba przeszkadzają w interesach tutejsze wojny gangów, więc wysyła Cię abyś raz na zawsze uporał się z tym problemem. Najpierw jedź po stosowny ubiór. W Little Haiti stacjonują oddziały gotowych na wszystko Haitańczyków. Chronią oni swojego wielkiego guru. Facet chyba akurat wraca z jakiegoś pogrzebu, bo są tam też dwa karawany. Musisz mu pomóc dołączyć do pochowanych przyjaciół, żeby nie cierpiał zbyt długo z powodu rozłąki. Chyba nie ma co rzucać się na całą ekipę, więc ustaw się za murkiem (za pizzerią) i oddaj strzał z jakiejś precyzyjnej pukawy, po czym jak najszybciej ulotnij się z miejsca zdarzenia. Jeśli chcesz, możesz przed wyjazdem zabrać jeden z karawanów (w całej grze, dostępne są jedynie podczas tej misji) lub unikalnego czarnego Voodoo.

Po misji otrzymasz propozycję pracy od Umberto z Little Havana, zaś w sklepie w Little Haiti pojawi się Havana Outfit.

Colonel Cortez - C

19. Sir, Yes Sir! - $2000

Diaz znowu ma jakąś zachciankę i znowu Ty musisz ją spełnić. Dzisiaj na zachodniej wyspie konwój wojskowy transportuje czołg. Jedyne co trzeba zrobić, to ukraść ten czołg i odstawić go do garażu. Zaczekaj aż konwój dojedzie do skrzyżowania w Little Havana, przy którym znajduje się też posterunek policji. Kolumna zatrzyma się, bo dowódcę najdzie ochota na pączki. Wówczas podbiegnij do maszyna, wsiądź i najnormalniej odjedź. Następnie skieruj się do zaznaczonego na mapie garażu w celu ukrycia tam najnowszej zabawki Ricarda. Tylko jedź ostrożnie, bo gdy widoczny na ekranie pasek zapełni się, czołg eksploduje.

Po tym zadaniu odezwie się do Ciebie Kent Paul.

Mr. Teal - Budka telefoniczna

20. Autocide - $4000

Podczas tej misji będziesz miał okazję do przywłaszczenia sobie dwóch unikalnych pojazdów. Pierwszym jest srebrny PCJ 600 (stoi w miejscu, w którym Teal zostawił Ci broń), a drugim czarny Bobcat (jeździ nim po Vice Point trzecia ofiara).

Zadanie typowo zręcznościowe. Pan Teal wyczaił, że pewien europejski gang planuje dokonać skoku na bank w Vice City, a on nie zamierza oddawać cwaniakom z Europy tak łatwo amerykańskich pieniędzy. Członkowie gangu na czas przygotowania do napadu ukrywają się w mieście pracując w różnych zawodach. Cel misji jest prosty - trzeba ich zlikwidować. Bierz snajperkę i pędź w okolice centerum handlowego Washington Beach, gdzie ukrywa się pierwszy gość. Faceta trudno zlokalizować, bo rozkleja reklamy na billboardach. Popatrz więc w górę i zdejmij go. Drugi jeździ opancerzoną furgoną jako pracownik lokalnej firmy ochroniarskiej. Możesz naruszyć go granatami lub jechać za nim motocyklem i nawalać z UZI. Trzeci ukrywa się w Vice Point i jeździ Bobcatem. Jeśli uda Ci się go zaskoczyć, możesz przestrzelić mu opony, a potem tylko dobić. Gostek ma współpracownika wyposażonego w shotguna. Jego też rozwal. Czwarty olewa wszystko i oczekuje na jachcie w okolicach mostu na Starfish Island, zdejmij go snajperką. Ostatni cel lubi sporty ekstremalne, co przejawia się głównie zamiłowaniem do wyścigów motocyklowych. Jeśli siedzisz akurat za kierownicą takowego, nie będzie problemu. Podjedź go od tyłu i zapuść serię z UZI.
  Powiadom znajomego Wydrukuj dział


Wybierz stronę: 1 2 3

Obecnie serwis przegląda 61 gości oraz 0 z 6481 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 61 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: asdfgh
STATYSTYKI »
 
 
© 2004 - 2020 GTAthegame NETWORK
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies
news · forum · blogi · wap · xml · pliki · igf · njoy · szukaj · mapa