Gość

Rejestruj

Ukraine Grunge Flag by Free Grunge Textures - www.freestock.ca is marked with CC BY 2.0. To view the terms, visit https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/?ref=openverse
Amatorzy
napisany: 30.01.2020 · 12:24 · dodał: sdr
kategoria: GTA V · komentarzy: 0
Rockstar może i zna się na robieniu gier, ale gdyby zechcieli zorganizować skok na jubilera, to raczej dobrze by na tym nie wyszli. Tak przynajmniej twierdzi "zawodowiec".


Larry Lawton kiedyś był złodziejem, a obecnie pomaga młodym ludziom trzymać się jasnej strony mocy. Prowadzi też własny kanał na YouTube, na którym zamieścił ostatnio film, w którym bierze pod lupę Robótkę u jubilera, czyli trzeci skok w Grand Theft Auto V. Larry analizuje przebieg misji i dokładność twórców w oddaniu realizmu napadu. Jako ekspert w tej dziedzinie, wskazał na kilka błędów, które odegrane w prawdziwym świecie skończyłyby się dla nas niechybnie pobytem za kratkami.

Lawton krytykuje m.in. sposób w jaki Michael prowadzi rekonesans w miejscu akcji. Wspina się na dach budynku, w którym znajduje się sklep jubilerski, nie używając rękawiczek i pozostawiając wszędzie odciski palców. Poza tym informacje o systemie wentylacji i rozkładzie pomieszczeń można było pozyskać z planów znajdujących się w ratuszu. Nie trzeba wchodzić na dach. Podobnie w samym sklepie, nie jest konieczne fotografowanie wszystkich istotnych punktów. Może to zwrócić uwagę obsługi, nawet jeśli korzystamy z obiektywu ukrytego w okularach. Również rozmawiając ze sprzedawcą w Vangelico bohater za bardzo skupia się na zawartości gabloty, a nie pyta w ogóle o to czy w ofercie są same diamenty. To je najłatwiej upłynnić.

Z drugiej strony Larry chwali twórców gry za sensowny plan ucieczki. Jak zauważa, ważne jest aby wiedzieć dokładnie ile ma się czasu na przeprowadzenie akcji, co można ukraść i jak się wydostać z danego miejsca. W tym względzie GTA V jest jego zdaniem nieźle dopracowane.

Oczywiście, jak dobrze Lawton nie byłby obeznany z tematem, trzeba pamiętać, że twórcy gier czasem idą na kompromisy, aby rozgrywka była bardziej dynamiczna i angażująca. Starają się też urozmaicić misje, wykorzystując różne elementy mechaniki, czasem nie do końca racjonalne w danej sytuacji.



Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 128 gości oraz 0 z 6657 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 128 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: sch3bek
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies