Gość

Rejestruj

Zapowiedzi, zapowiedzi...
napisany: 06.11.2008 · 18:36 · dodał: sdr
kategoria: GTA IV · komentarzy: 4
Znany i lubiany serwis Kikizo, którego jeden z redaktorów miał już przyjemność zagrania w pecetową wersję Grand Theft Auto IV w nowojorskiej siedzibie Rockstara, opublikował wczoraj nową zapowiedź gry. Poniżej szybkie tłumaczenie podsumowania napisanego przez ekipę Rockstar Watch:

· Grę portuje Rockstar Toronto.
· Jakość tekstur możemy ustawić na jednym z trzech poziomów: high, medium oraz low.
· Pozostałe opcje poddające się zmianom to m.in. jakość cieni, filtra tekstur, odbić i wody. Posiadają one cztery możliwe poziomy: low, medium, high oraz very high.
· Widoczność i szczegółowość obiektów, ilość cieni, widoczność świateł, a nawet ilość pojazdów (która w wersjach konsolowych ustawiona była zaledwie na 33!) mogą zostać ustawione na dowolnym poziomie od 1 do 100.
· Rockstar nie kłamał mówiąc, że draw distance jest dużo lepszy niż w konsolowej IV. Z pokładu helikoptera widać całą mapę, a nawet korki na ulicach. Nie ma żadnych "cziterskich" filtrów graficznych, tylko czysta i wyraźna sceneria.
· Tekstury zostały znacząco poprawione.
· W trybie multiplayer można wyszukiwać dostępne gry według przeróżnych kryteriów. Np. można "odsiać" sesje, których Admin dopuszcza autocelowanie, i na odwrót.
· Limit graczy mogących grać wspólnie został znacząco podniesiony. Rockstar jednak ciągle nie podał aktualnej ilości.
· Jeśli korzystałeś kiedykolwiek z edytorów wideo, na pewno pokochasz Rockstarowy edytor powtórek.
· Gra zapisuje filmy w formacie WMV, w rozdzielczości od 720p do 1080p.
· Do ekranu ładowania dodano nowy artwork.

Ponadto, jak donosi Lazlow, również SPOnG zamieścił własną zapowiedź. Zapraszamy do lektury.

sdr
napisany 07.11.2008 o godzinie 17:47
zobacz profil autora
Hehe, no właśnie. Ciekawe czy samochody dalej znikają z ulicy po odejściu na moment ;p Chociaż... niby to już nowy silnik. Takie jaja nie powinny się zdarzać.
Lux
napisany 07.11.2008 o godzinie 11:32
zobacz profil autora
W poprzednich częściach to znikanie samochodów było słabe, bardzo dobrze, że można zobaczyć korki uliczne z dużej wysokości, moim zdaniem to wielki plus.
Whis
napisany 06.11.2008 o godzinie 21:51
zobacz profil autora
· Widoczność i szczegółowość obiektów, ilość cieni, widoczność świateł, a nawet ilość pojazdów (która w wersjach konsolowych ustawiona była zaledwie na 33!) mogą zostać ustawione na dowolnym poziomie od 1 do 100.

Jeżdżąc po Manhattanie czasem trudno mi się przebić, chcę to zobaczyć u kolegi jak wyjdzie lol :D

Rockstar nie kłamał mówiąc, że draw distance jest dużo lepszy niż w konsolowej IV. Z pokładu helikoptera widać całą mapę, a nawet korki na ulicach.

Na konsoli też widać kilka aut na ulicy z wysoka natomiast w nocy takie wozy psują widoki LC bo lepsze są te czerwono białe światła udające jadące samochody i wtedy widoki ładne ;]
Farmer
napisany 06.11.2008 o godzinie 20:53
zobacz profil autora
O kurde, czytam, czytam, czytam i po raz drugi muszę dzisiaj zmienić spodnie...pierwszy raz był przy meczu Lecha aczkolwiek wtedy w niebyt poszły także moje paznokietki. Pocieszającym natomiast jest fakt, ze za pierwszym razem wyleciała czysta uryna za drugim zaś....a wracając do tematu, zapewne będzie niezła orgia. A kurier dostanie w pysk jak nie dostarczy w dniu premiery xd


Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 83 gości oraz 0 z 6657 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 83 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: sch3bek
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies