Gość

Rejestruj

Ukraine Grunge Flag by Free Grunge Textures - www.freestock.ca is marked with CC BY 2.0. To view the terms, visit https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/?ref=openverse
Nowe info z Computerbild-Spiel
napisany: 06.02.2008 · 15:55 · dodał: Marcin
kategoria: GTA IV · komentarzy: 15
W niemieckim Computerbild-Spiele pojawiła się pięciostronicowa zapowiedź IV. Tekst zawiera w sobie kilka nieznanych wcześniej informacji oraz 11 nowych screenshotów. Oto wszystkie nowinki:

· Akcja gry osadzona jest w 2008 roku,
· System WASTED! powraca bez zmian - gdy pasek energii dojdzie do zera, to Niko zostaje przeniesiony do najbliższego szpitala, z którego wychodzi następnego ranka, już bez posiadanych wcześniej broni,
· Aby wejść do auta wystarczy nacisnąć jeden przycisk. Ponowne jego naciśnięcie, kiedy Niko siedzi już w samochodzie, powoduje odpalenie silnika,
· Bohater podczas jazdy na motorze nosi kask,
· Kule zostawiają widoczne ślady na elementach otoczenia,
· Elizabetha to jeden z najbardziej cenionych handlarzy narkotyków w Liberty City.


I skany - warto obejrzeć: #1, #2, #3, #4, #5.

Serdeczne podziękowania dla Freezer89 za publikację skanów!

krukpl
napisany 08.02.2008 o godzinie 15:54
zobacz profil autora
Szkoda, że system włamywania do samochodu będzie zależał tylko od jednego przycisku. Zapowiadali, że trzeba będzie szybę wybijać lub jakieś kabelki łączyć, a tu nic. Ehh...
Patryk
napisany 06.02.2008 o godzinie 21:49
zobacz profil autora
Po co kwestionować jak, kiedy i skąd Niko będzie zakładał kask, to najmniej istotne...

Jestem zadowolony z wieści. Ja tez uwielbiałem możliwość odpalenia i zgaszenia silnika samochodu. Cieszyłbym się gdyby nakładanie kasku przez Niko było jakkolwiek drobno zanimowane, tak jak mówił kothka.
kociol_88
napisany 06.02.2008 o godzinie 21:19
zobacz profil autora
skoro będzie nosił przy sobie cały arsenał broni to może nosić też kask
homolob
napisany 06.02.2008 o godzinie 17:21
zobacz profil autora
Niko będzie miał w swojej "wielkiej kieszeni" kask podręczny :D
unobserved
napisany 06.02.2008 o godzinie 16:34
zobacz profil autora
'na ulicy to nikt przecież nie będzie wywalać ziomka z motoru i jeszcze kasku po nim zdejmować'

: DDD juz sobie to wyobrazam.
Whis
napisany 06.02.2008 o godzinie 16:29
zobacz profil autora
Dla mnie to głupota z tym kaskiem, ja to bym zrobił tak że: na poboczu jakiś motorek co stoi z tyłu ma kask położony albo na kierownicy i gdy chcemy nim pojeździć to niko chwyta kask i wkłada na głowę, a na ulicy to nikt przecież nie będzie wywalać ziomka z motoru i jeszcze kasku po nim zdejmować dlatego na kradzionych motorach bym nie dawał kasku :X
Maher
napisany 06.02.2008 o godzinie 16:19
zobacz profil autora
@żyłka
to zabieramy mu też kask...

@kothka
z jednej strony masz racje, ale z drugiej R* stawia na największy realizm prawdziwego świata...
Marcin
napisany 06.02.2008 o godzinie 16:17
zobacz profil autora
Mało realistyczne? A serduszka czy kamizelki kuloodporne lewitujące w powietrzu w każdym zakamarku San Andreas to realizm 'pełną gębą'? To tylko gra, a nie real-life, dlatego pewne uproszczenia są wręcz konieczne. :-)
Żyłkaa
napisany 06.02.2008 o godzinie 16:17
zobacz profil autora
no ok ale jesli ukradniemy komus maszyne na ulicy?
Maher
napisany 06.02.2008 o godzinie 16:12
zobacz profil autora
Niko zawsze pod pachą będzie miał kask i jak będziemy wsiadać na motor to go zakłada? chyba nie...

Zawsze, kiedy wsiądziemy na motor, to Nikowi będzie się pojawiać na głowie kask, ot tak? mało realistyczne...

Do kazdego motoru będzie przyczepiony gdzieś z tyłu kask, i jak Niko będzie chciał się przejchać motorkiem, to będzie go zakładał? to chyba najbardziej prawdopodobne...


Wybierz stronę: 1 2

Obecnie serwis przegląda 58 gości oraz 1 z 6657 zarejestrowanych użytkowników
Rodzina · sdr
Razem: 59 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: sch3bek
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies