Własne skiny w SA


GTAthegame
autor: Lion · data: 03.08.2005
Pewnie kiedyś tworzyliście nowe, lub przerabialiście już gotowe skiny postaci do Vice City czy GTA3. Teraz pewnie myślicie dlaczego by nie zrobić skina do San Andreas? Otóż nie jest to takie proste, w najnowszej odsłonie serii nie można tworzyć nowych ubranek, możemy jedynie przerabiać już gotowe. Ten artykuł będzie poświęcony wydobywaniu skinów z gry i ich edytowaniu, więc zacznijmy.
+ Potrzebne programy
1. IMG Tool 2.0
2. TXD Workshop
+ Wydobywanie skinów z gry
Najpierw zabawę zaczniemy programem IMG Tool 2.0, otwieramy nim plik player.img, który znajduje się w folderze modules razem z naszą grą. Warto jest znać nazwy ubranek, bo teraz spośród wszystkich nazw wybieramy plik z ubrankiem, które chcemy edytować, przykładowo naszym ubrankiem do edycji będzie hoodyablack.txd. Naciskamy Commands>Extract i przenosimy plik na pulpit.



Teraz użyjemy naszego drugiego narzędzia jakim jest TXD Workshop. Programem, który przed chwilą uruchomiliśmy otwieramy nasz plik który przenieśliśmy na pulpit [hoodyablack.txd]. Następnie wybieramy Export i przenosimy skina na pulpit. Teraz już wiecie co robić, możemy edytować do woli nasze ubranko wydobyte przed chwilą z gry. Po obróbce zapisujemy plik pod taką samą nazwą, po czym ponownie używamy TXD Workshop i importujemy bitmapę [naszego skina] do pliku *.txd po taką samą nazwą jak ubranko.



IMG Toolem otwieramy player.img i usuwamy stary hoodyablack.txd i wrzucamy nasz nowy skin. Po tych czynnościach zapisujemy plik player.img i odpalamy San Andreas. Idziemy do sklepu lub do garderoby i zakładamy Black Hoody, w tym momencie CJ ma na sobie zaprojektowane przez nas nowe ubranie.
Materiał pochodzi ze strony https://www.gtathegame.net
Oryginał znajdziesz pod adresem https://www.gtathegame.net/?nr=35