Solucja


GTAthegame
autor: sdr · data: 16.02.2005
PORTLAND

1. Jump Start - $0

Razem ze swoim kumplem Vinnie'm chcecie już wynieść sie z Liberty City. Do załatwienia, pozostało jednak jeszcze kilka drobnych spraw. Podrzuć swojego znajomego do restauracji na pogaduszki z mafią. Gdy już tam dotrzecie, Vinnie powie Ci żebyś pojechał do waszej kryjówki i sprawdził czy wszystko jest OK. Zapakuj się do wozu i spokojnie dotrzyj w miejsce zaznaczone na mapie. Spokojnie, nikt Cię nie goni - jeszcze :) Zaparkuj przed domem i wejdź w niebieski krąg. Dowiesz się kilku ciekawych rzeczy, m.in. tego, że możesz tu zapisywać grę między misjami. Również fury pozostawione na podwórku zostaną zapamiętane. I to by było na tyle. Po powrocie do gry otrzymasz na pager wiadomość od Vinnie'go. Jedź z powrotem do restauracji...

Vinnie - V

2. Dirty Laundry - $1000

Trzeba sprzątnąć niejakiego Federico, gościu nieźle podpadł mafii. Jednak zanim Tego dokonasz, musisz zdobyć jakąś broń. Jedź, więc do Ammu-Nation i kup sobie pistolet. Kiedy będziesz już uzbrojony, na radarze powinna pojawić się czerwona kropa. Tak, to właśnie Twój cel. Federico nie specjalnie się ukrywa. Podjedź, zamień dwa zdania i podaruj kilka kulek w prezencie. Gdy już odeślesz go miejsce do krainy wiecznych łowów, dostaniesz cynk od Vinnie'go. Szykuje się kolejna robota.

Po misji otrzymasz też info, że w mieście odbywają się nielegalne wyścigi uliczne. Jeśli potrzebujesz kilku dolców extra, zawsze możesz spróbować. Szukaj na radarze punktu oznaczonego szachownicą.

3. Hot Wheels - $3000

Mafia jest już coraz bardziej przychylna, co do waszego wyjazdu z LC. Potrzeba jeszcze szybkiego wozu. Skocz na Atlantic Quays i capnij nowiutkiego Banshee, który już tam na Ciebie czeka (zielony punkt na radarze). Ale czeka nie tylko on. Na drodze stanie Ci "pan parkingowy". Jest uzbrojony, nie pieść się z nim. Dostaniesz dwie gwiazdki, więc udaj się szybko do najbliższego Pay'n'Spray - tak żeby nie było wątpliwości, że to Twój wóz :) i odstaw go do kryjówki. Przy okazji dowiesz się, że odrestaurowanie wozu kosztuje normalnie $1000. Całe szczęście, tym razem chłopaki postanowili zrobić to specjalnie dla Ciebie za friko.

4. Ill-Gotten - $3000

Ehh... Chyba nigdy się stąd nie wyrwiecie. Mafia ma kolejną robotę. Trzeba zgarnąć z miasta kilka walizek z kasą - dokładnie trzy. Nie powinno być z tym problemu, jednak radzę udać się najpierw do znanego już punktu sprzedaży broni. Z pierwszą walizką nie będzie kłopotów. Przy drugiej musisz załatwić dwóch zbirów z kijami bejsbolowymi. Trzeciej dzielnie broni jeden wyrostek. W dodatku nie darzy on mafii zbyt dużym respektem. Cóż, dla takich jak on nie ma tu miejsca. Podrzuć pakunki z powrotem do restauracji i odbierz swoje wynagrodzenie.

5. Payback - $4000

I następne super zlecenie. Mafia chce żebyś kropnął na mieście trzech Hoods'ów. Nie będzie kłopotu z namierzeniem ich, ponieważ zostali ładnie oznaczeni czerwonymi punktami. Udaj się do Trenton. Pierwszy cel spaceruje spokojnie chodnikiem. Chcąc zaoszczędzić nieco amunicji, potraktuj go zderzakiem. Drugi, postanowił pobiegać po parkingu i przy okazji nauczyć się kilku praktycznych uderzeń swoim kijaszkiem. Puknij go z UZI. Trzeci koleś się wycwanił. Myśli, że wożąc swoje tłuste dupsko Rumpo, uniknie spotkania z Tobą. Nic bardziej mylnego. Bądź równie bezczelny. Zablokuj mu to śliczne autko, a następnie po prostu do niego wsiądź i odjedź kawałek. Gdy znajdziesz się w bezpiecznej odległości, zawróć i zafunduj delikwentowi przejażdżkę na masce. Nie muszę chyba wspominać, że od tej pory w krainie różowych kubraczków, masz przesrane?

6. Fake Ids - $3000

Czas poznać kolejną, znaczącą postać. Wskakuj do auta i podążaj za różowym punktem na mapce. 8-Ball ma lewe dokumenty, potrzebne Wam do pryśnięcia z miasta. Mogłoby się wydawać, że robota jest prosta. Nie. Zaraz po opuszczeniu garażu Eight'a, dostaniesz drugi poziom wanted level. Nie przejmuj się. Tuż za rogiem znajdziesz jednego bribe'a, a jak pokręcisz się jeszcze gdzieś z dala od psów, druga gwiazdka sama wyparuje. Tylko nie rozjedź nikogo przypadkiem, bo wtedy naprawdę ciężko Ci się będzie pozbyć ogona i pomoże tylko Pay'n'Spray. Gdy już będziesz czysty, możesz wracać do Vinnie'go.

7. Getaway - $0

Jedź do Chinatown na miejsce umówione z Vinnie'm. Niestety Twój partner nie pojawił się tam. Wracaj do kryjówki, weź ukradzionego wcześniej Banshee i udaj się do Callahan Point. Zaparkuj w zaznaczonym kwadracie. Cholera! Samochód Vinnie'go eksplodował. W dodatku ktoś zadzwonił na pały. Z trzema gwiazdkami na karku, nie pozostaje Ci nic innego jak tylko podjechać do lakiernika. Zalecam dorwać jakąś mocną brykę z parkingu (autobus lub ciężarówkę), aby jakoś przetrwać pościg. Na szczęście droga do jest w miarę prosta. Po odpicowaniu fury, dostaniesz na pager wiadomość od 8-Ball'a. Gliny obstawiły Twoją chatę - nie masz co tam wracać. Jedź do warsztatu, jest tam dla Ciebie robota.

8-Ball - 8

8. Twisted Metal - $1000

Nowy zleceniodawca wykazał się sercem. Na dzień dobry otrzymujesz łatwą kasę. Wystarczy tylko, że odstawisz Mananę z trupkiem na pokładzie do sprasowania. Zgniatarka znajduje się na pobliskim złomowisku w Portland Beach.

Gdybyś kiedyś potrzebował trochę kaski, sprasuj tu jakiś wózek, a wpadnie Ci parę dolców.

9. Ill Repute - $4000

Alfonsowate zadanie. Trzeba rozwieść kilka panienek do klientów. Na radarze laski zaznaczone są zielonymi, a ich przeznaczenie różowymi kropkami. Uwaga: na całość masz cztery minuty. Tak dla ciekawości radzę się przyjrzeć wszystkim paniom. Czy my tu kogoś znamy? :)

10. Droppin' Bombs - $6000

Sprawa całkiem prosta, aczkolwiek bardzo delikatna. Eight sra po gaciach, bo spóźnił się z zamówieniem. Musisz nadstawić za niego karku. Całość polega na tym, żeby dostarczyć klientowi autko. Dodatkowym utrudnieniem jest ładunek. 8-Ball nafaszerował wózek ładunkami wybuchowymi, dlatego w czasie jazdy szczególną uwagę powinieneś zwracać na "Damagebar", który pojawił się w prawym górnym rogu ekranu. Gdy go zapełnisz, wylecisz w powietrze.

11. Scorelli - $5000

Znajomy 8-Ball'a wylądował w szpitalu. Ponoć przyczynił się do tego niejaki Scorelli. Czas na wyrównanie rachunków. Jedź do Harwood i skubnij mu samochód. Niestety nie znajdziesz tam wozu, a zamiast niego na powitanie wyjdzie ci ekipa z bejsbolami. Pozbądź się ich, a następnie udaj się w kierunku punktu zaznaczonego na mapie. Ten Scorelli to ma naprawdę fajne autko :) Gdy będziesz chciał opuścić parking, na drodze stanie Ci kilka wozów i dryblasów. Nie przejmuj się nimi. Staranuj blokadę i pędź do Pay'n'Spray. Ogon nie będzie Ci znacząco przeszkadzał. Na koniec odstaw furę do 8-Ball'a.

12. Love Boat - $5000

Do tej misji, lepiej wziąć sobie szybki wózek. Eight dostał cynk od jednej z lasek, że dziś w Portland Harbor, Vinnie miał się spotkać z Jonnie'm - barmanem prowadzącym knajpkę w Red Light. Jedź na spotkanie. Jonnie nic nie wie w sprawie śmierci Vinnie'go, jednak obiecał, że popyta w paru miejscach. Tymczasem wykonasz dla niego kilka zadań. Barman poprosi Cię, abyś odwiózł go na dzielnicę. Nagle zjawi się ekipa Hoods'ów. Nie tłucz ich. Masz 60 sekund, aby oddalić się, na wystarczającą odległość - Jonnie powie, gdy będziecie już bezpieczni. Teraz możecie kontynuować podróż. Na miejscu, przyjdzie Ci jeszcze rozwalić kilku gnojków, ale do tego wystarczy zwykłe UZI. Od tego momentu, możesz odbierać tu misje. Jonnie jest oznaczony na mapie literą J.

Jonnie - J

13. Time's Up - $5000

Kilku cwaniaków pożyczyło od Jonnie'go trochę szmalu. Właśnie minął czas spłaty długu. Twoim zadaniem jest wyruszyć na miasto, dorwać dłużników i skopać im tyłki. Do zlikwidowania są w sumie cztery obiekty. Dwóch chodzi pieszo - no problem. Jeden jeździ samochodem. Puknij go mocniej z boku, a poleci na dach i potem wystarczy tylko rozjechać spłoszonego kierowcę. Ostatni ma czteroosobową obstawę. Rozwal osiłków, a na deser zostaw sobie tego kogo chronili.

14. Sober Driver - $6000

Jonnie ostatnio trochę się zabawiał za swoją laską. Są mocno spici, a panienkę trzeba odwieść do domu. Niestety ojciec nie może zobaczyć jej w towarzystwie Jonnie'go. W trakcie jazdy, laska powie Ci żebyś zawiózł ją do klubu w Harwood. Złe przeczucia? Słusznie. Hey honey, give me your money. No to zafunduj kolegom po bileciku z tamten świat. Za chwilę przyczepi się wkurzony chłopak dziewczyny. Masz 60 sekund na ucieczkę. Gdy już pozbędziesz się ogona, dostajesz następne 60 sekund na dostarczenie panienki do domu.

15. Happy Hour - $5000

Szef ma do zebrania z ulicy trochę stuff'u. Bierz Monster Trucka zaparkowanego przed barem i obskocz kilka punktów. Jak w cztery minutki uda Ci się zgarnąć towar od wszystkich kolesi zaznaczonych na mapie, zarobisz parę tysiaczków. Aaa... i uważaj na "Damagebar". Staraj się nie potłuc zbytnio fury Jonnie'go.

16. Grand Opening - $6000

Omg. Ktoś otwiera naprzeciwko nową, trójpoziomową dyskotekę "Diamond Sky". To byłaby dla baru Jonnie'go niewygodna konkurencja. Musisz coś z tym zrobić. Wskakuj do Idaho zaparkowanego przed lokalem i zasuwaj do 8-Ball'a. Auto zostało już kilka razy walnięte, więc zwróć szczególną uwagę na znany już "Damagebar". Z bombą na pokładzie, rusz ostrożnie w stronę nowego disco. Zaparkuj w niebieskim kwadracie, aktywuj ładunek i oddal się od wozu (jednak nie za daleko). Z bezpiecznej odległości detonuj zawartość Idaho. Cholera! Ktoś zadzwonił na pały. Dorwij jakiś szybki wózek i z trzema gwiazdkami na karku, pędź do lakiernika (jednego bribe'a znajdziesz na parkingu obok baru).

Od tej misji możesz u Eight'a, faszerować autka ładunkami wybuchowymi. Wystarczy, że udasz się do garażu oznaczonego na radarze ikoną bomby.

17. Pocket Rocket - $5000

Ten Jonnie to ma chyba jakąś manię prześladowczą. Sądzi, że przed barem kręcą się jakieś podejrzane wozy. W porcie, przemytnicy trzymają ponoć jakąś rakietnicę. Powinna ona stanowić wystarczającą obronę w razie "najazdu" :) Jonnie chce żebyś mu ją przywiózł. Kiedy capniesz sprzęt, zleci się na Ciebie sfora agentów firmy "Przemytnik Security" :p Rozwal ich, najlepiej rozjedź. Niestety, po kilku chwilach napłynie druga fala. Jeśli Twój wózek ucierpiał, zamień go np. na stojącego nieopodal Coach'a - jest wytrzymalszy niż zwykła osobówka. Auto przeciwnika tradycyjnie pukamy w bok i likwidujemy załogę.

18. Political Will - $10000

Jakiś pieprzony, polityk zadarł z ideologią Jonnie'go. W niedługim czasie ma zostać wprowadzony zakaz palenia w barach i restauracjach. Interes bardzo by na tym ucierpiał, a nie ma czasu na pisanie petycji. Masz dwie minutki na dogonienie Stretch'a senatora. Jeździ on sobie gdzieś po okolicy. Puknij go kilka razy (tak dla jaj, nie przewracaj, nie podpalaj). W końcu ćmok wysiądzie i przystąpi do zażartej dyskusji. A jednak nie dał się przekonać :/ Co teraz? Jak to co? Kijaszek w rękę i klepiemy mordę. Jedno, góra dwa uderzenia powinny wystarczyć. Jak upewnisz się, że polityk zrezygnował ze swoich planów, rozwal świadków (czerwone kropy) i z kilkoma gwiazdkami pod hudem, jedź do Pay'n'Spray. Na koniec nie zapomnij wrócić do baru.

19. Show The Money - $1000

Pewien gościu, wisi Jonnie'mu trochę kasy. Jedź i nastrasz go, a przy okazji odbierz zaległą pensję. Niby wszystko OK. Facet zostawił pieniądze i nawiał. Wróć do baru. Madafaka! Ktoś zrobił tu niezłą demolkę. Co to za dźwięk? Sukinsyny uciekają na Stauton Island! Bierz szybką furę i goń ich. Po drodze zaliczysz jeszcze dwa checkpointy (różowe punkty na mapie). Ten drugi, to wstęp do nowej dzielnicy. Witamy na Staunton...STAUNTON ISLAND

King Courtney - K

20. Race To Run - $10000

King okazuje się kolejną osobą, która nic nie wie o śmierci Vinnie'go. Podobnie jak Jonnie oferuje Ci pracę. Jednak zanim zaczniesz otrzymywać pierwsze zlecenia, musisz pokazać co potrafisz. Courtney przygotował wyścig ulicami Staunton. Jeśli zmieścisz się w czasie i nie rozwalisz auta ("Damagebar"), możesz liczyć na zatrudnienie :) Na wszystko masz cztery minutki. Oponenci nie za bardzo chcą się ścigać, bardziej zależy im chyba na skasowaniu Twojego wozu. Nie przejmuj się jednak nimi, nie są groźni. Jedź przed siebie i trzymaj się trasy, a misja na pewno zostanie zaliczona.

King w zamian za nieprzeciętny wynik w wyścigu, obiecał bolid Formuły 1. Jest się więc, o co starać.

21. Latin Coffee - $10000

KC ma problem. Łobuzy z Kartelu próbują przejąć jego trasy dostawy towaru. Pasowałoby coś z tym zrobić, Mon. Jedź do Belleville i na parkingu skasuj kilku kozaków i zabierz im puszki. Uważaj też na dwóch kamikadze, biegających za Tobą z mołotowami. Gdy ich załatwisz, zgarnij towar i jedź do kolejnego punktu. Odwiedzaj Karteluchów tak długo, aż uzbierasz 12 puszek. Po wszystkim możesz wrócić do King'a.

22. The Big Score - $10000

Courtney sądzi, że za zamachem na Vinnie'go może stać Cisco - głowa Kartelu. Jednak nie jesteś do końca taki pewien. King może chce po prostu załatwić przy Twojej pomocy, swoje brudne interesy. Mimo tego, jedź za wskazaniami radaru do Aspatria i zdejmij dwóch kolumbijskich liderów (różowe kropki). Na miejscu okaże się, że będzie z tym mały problem. Chłopaki mają niezłą obstawę (czerwoni), świetnie władającą mołotowami. Na strzelanie szkoda amunicji. Nie pozostaje nic innego, jak tylko przypieczętować nową znajomość zderzakiem naszego wozu. Liderów musisz puknąć tak po cztery razy ("Damagebar"). Mają chyba jakieś kamizelki ;) Tylko pośpiesz się i nie odjeżdżaj za daleko od strzelaniny, bo King nie będzie czekał w nieskończoność.

23. Fine Dining - $10000

Cisco był widziany w pobliskiej restauracji. Pojedź tam i zrób z nim porządek raz na zawsze. Z przodu stoi kilku goryli. Oczywiście możesz ich rozwalić, a potem dorwać Cisco. Ale nie, nie rób tego. Obejdź budynek dookoła i wejdź do środka tylnymi drzwiami. Rozmowa zakończy się stosunkowo szybko. Karteluch nie był zbytnio uprzejmy, więc teraz ty możesz powiedzieć skubańcowi, co o nim myślisz! Zaraz po wyjściu gostek zacznie do Ciebie nawalać ołowiem. Nie bądź dłużny, ale uważaj: nie powinieneś używać broni. Pacnij go parę razy pięścią, aż chłoptaś trochę ochłonie. Bij, dopóki się nie podda. Zamienicie jeszcze kilka słów i Cisco w końcu zaproponuje Ci współpracę.

Cisco - C

24. Flying High - $10000

Cisco ma w mieście pewną kryjówkę zwaną "Pocket Air". Trzyma tam towar przemycony podczas licznych podróży lotniczych, które tak uwielbia. Właśnie przyleciała kolejna partia dragów i ktoś musi je rozwieść po "punktach sprzedaży" :) Cóż... Padło na Ciebie. Bierz furę i jedź. Po drugim przystanku, okaże się, że jakiś niezadowolony debil, doniósł o Tobie psom. Sytuacja nie jest zbyt wygodna, bo na głowę spadają Ci cztery gwiazdy, a na ulicach stoją barykady. Jednak zadanie musi zostać dokończone. Dostarcz paczkę do trzeciego odbiorcy i zmiataj do lakiernika. Gdy zmyjesz z siebie wszelkie podejrzenia, wróć do bazy. Cisco jest wkurzony z powodu klientów, którzy nie byli zadowoleni z towaru. Musisz wrócić. Pierwszy nie będzie stanowił problemu. Drugi cwaniak trochę się potarguje, a potem wyskoczy z obstawą. Rozwal wszystkich.

25. Factory Wages - $10000

Nasz podróżnik-pasjonata, namierzył fabrykę wytwarzającą podsłuchy montowane w samolotach. Całość działa oczywiście na rzecz urzędasów. Cisco, znając Twoje kontakty, postanawia wysadzić ten shit w powietrze. Tylko uważaj na pobliskie butiki - szef często tam chadza i nie chce żebyś przypadkiem je "uszkodził" ;) Najpierw musisz dorwać pracownika owego zakładu i zabrać mu identyfikator. Pomoże Ci to, dostać się na teren wytwórni. Jedź do punktu zaznaczonego na radarze, gdy będziesz prawie na miejscu, okaże się że facio odjeżdża. Stuknij mu autko kilka razy, tak żeby wysiadł. Ten jak już wyskoczy to z pretensjami. No to oklep mu jeszcze trochę maskę. W końcu zmięknie i odda Ci swój plastik, wówczas będziesz mógł go dobić. Teraz jedź do 8-Ball'a po ładunki (chyba, że już masz - pewnie jeden został Ci po misji Grand Opening). Gdy będziesz gotowy, suń do Newport, zaparkuj w kwadracie, aktywuj ładunek i... buuum! Zaraz po detonacji wypierdzielaj na drugą stronę ulicy, żeby nikt Cię nie złapał na gorącym uczynku.

26. School's Out - $10000

OMG! Cisco chce, abyś porwał sprzed szkoły siostrzenicę Asuki - szefowej tutejszej Yakuzy. Nie wiem, czy będzie ona z tego zadowolona :p Masz zrobić to tak, żeby nikt się nie skapnął. Na zadanie masz tylko 3 minutki. Bierz więc szybki wóz i pędź do różowej kropy. To limuzynka, która jedzie po Yukę do szkoły. Musisz ją stukać tak długo, aż ochroniarze wyskoczą. Nie rozwalaj auta, tylko też wysiądź, wypuść im po jednej serii i zabierz limo do Pay'n'Spray. Potem jedź prosto pod szkołę - ostrożnie - i odbierz małą jak gdyby nigdy nic. Konnichiwa xD Yakuza chyba się połapała i wysłali dwa (tylko?) wózki w pogoń za wami. Zgub ich i wracaj do Cisco'a (niebieski kwadrat z literą C). W trakcie ucieczki, uważaj na dobrze już znany "Damagebar", bo chłopaki w czerwonych furach będą Ci go chcieli obniżyć. Możesz nadłożyć troszkę drogi i wpaść do lakiernika. Po powrocie karteluch oświadczy, że nie ma dla Ciebie więcej roboty i pozostaje mu tylko życzyć Ci powodzenia. Cóż, spadamy...

Nie przejmuj się brakiem zajęcia. Już w chwilę po opuszczeniu domu Cisco'a, dostaniesz kolejną fuchę.

Asuka - A

27. Kid's A Hero - $10000

OMG! OMG! Coś takiego nie zdarza się często. Asuka usłyszała na mieście kilka "pozytywnych" opinii o Tobie i wydaje jej się, że będziesz odpowiednim człowiekiem do roboty, którą przygotowała. Otóż, ktoś porwał jej siostrzenicę Yukę (ciekawe kto? ;>) i Ty masz odbić to niewinne dziewczę z rąk kidnapera. Metoda jest dowolna, a warunek jeden: porwanej nie może się nic stać. Dostajesz 20 tysiaków na okup. Na szczęście nie trzeba daleko szukać, bo Ty już wiesz gdzie trzymają Yukę. Jedź do Liberty Campus, zapłać, a następnie skieruj się dalej na północny zachód. Musisz zabrać stąd autobus, w którym siedzi ofiara porwania. Masz nieco ponad minutkę. Dookoła budynku krążą karteluchy. Zakradnij się i spróbuj odjechać pilnowanym Coach'em. Cholera. Kluczyki ma jeden z ochroniarzy i w dodatku właśnie zostałeś dostrzeżony. Rozwal towarzystwo, zabierz klucze i odjedź z miejsca zdarzenia. W pogoń za Tobą ruszą dwa wozy, staraj się jechać tak, aby nie puknęli Cię zbyt wiele razy. Najbardziej przesrane będzie w Aspatria, bo dodatkowo znajdziesz się pod ostrzałem cwaniaków stojących na chodnikach - są wszedzie. Potem już tylko suń ostrożnie w stronę rezydencji Asuki. Szefowa będzie Ci niezmiernie wdzięczna, zaproponuje nawet wspólne igraszki w sypialni - jej małym kąciku rozkoszy. Jednak nie masz czasu, interesy czekają.

28. Ante Up - $5000 lub $10000

Mike-San, otrzymujesz kolejną misję. Jakiś imbecyl wisi Yakuzie szmal za ochronę kasyna. Zadanie jest proste: jedź odebrać kasę. W przypadku, gdyby dłużnik nie wywiązał się ze swoich zobowiązań, jego biznes ma zapłonąć jak lampki choinkowe. Jedź do Torrington i wyegzekwuj należność. Jak można było się spodziewać, facet nie ma kasy. Jakiś skorumpowany glina, wziął już część utargu i ten, nie ma z czego zapłacić Yakuzie. W tym momencie masz do wyboru jedną z dwóch opcji. Albo skoczyć do Eight'a po ładunki i sfajczyć kasyno, albo dorwać glinę. Poniżej przedstawię opis obu opcji:

a) Jeśli wybrałeś wysadzenie lokalu w powietrze, jedź do 8-Ball'a, kup bombę (musisz kupić dwie) za $1000 i wróć. Aktywuj ładunek i detonuj go. Dostaniesz trzy gwiazdki. Aby się ich pozbyć, jedź do Pay'n'Spray. Asuka podziękuje Ci za pomoc. Zarobek $5000.

b) Możesz też wybrać trudniejszą drogę. Jedź za wskazaniami radaru do różowego punktu. Postukaj trochę gliniarza, aż wyskoczy i zechce "negocjować". Zaraz po zakończeniu tejże porywającej dyskusji, rozwal go do końca, albo on rozwali Ciebie :) Trzy gwiazdki na karku, pędź do lakiernika. Gdy wózek będzie odmalowany, wracaj pod kasyno. Facio jednak skombinował jakoś kaskę. Bierz walizę i skieruj się do Asuki. Zadowolona szefowa odpali Ci z tego biznesu $10000.

29. Two-Hand Toss - $10000

Asuka bardzo Cię polubiła, szczególną radość sprawia jej zatrudnianie Cię do tych krwawszych misji. Chyba nadszedł czas na jedną z nich. Yakuza duże zyski czerpie z gier, a w szczególności z zakładów sportowych. Do miasta przyleciała dziś drużyna "Mambas" z Vice City, aby rozegrać mecz rugby z ekipą gospodarzy. Sęk w tym, że jeśli przyjezdni zwyciężą, Asuka straci sporo kasy. Twoim zadaniem jest pojechać do Aspatrii i trochę poturbować kapitana "Mambas". Jest tylko kilka zatrzeżeń: możesz użyć jedynie pięści lub kija oraz nie wolno Ci tknąć pozostałych zawodników (mimo tego, że oni będą chcieli skopać Ci dupę). Po wypełnieniu misji, uciekaj ze stadionu i jak najszybciej oddal się z miejsca zdarzenia.

30. Scorned Lover - $10000

Szefowa zakochała się bez wzajemności i teraz jest tak wkurzona, że chce eksterminować ćmoka, który odrzucił jej zaloty. Na dowód jego śmierci masz dostarczyć jej buty ofiary. A buty to nie byle jakie - ze skóry aligatora xD Gościu jest gwiazdą filmową i ma całkiem sporą obstawę, ale co to dla nas. Podjedź pod willę, będziesz świadkiem dramatycznej sceny. W końcu, goryle zobaczą Cię i rzucą się do ataku. Skasuj ich. Gdy aktorek zostanie sam... Madafaka! Że co? Ja gwiazdą filmową? Jonnie zaproponuje Ci występ w filmie. Zainteresowany? Bierz buciki. W tym momencie na głowę zwali Ci się druga fala ochroniarzy i jeszcze trochę policji zachęconej drugim poziomem wanted level'u. Nie przejmuj się nimi, tylko pędź do Pay'n'Spray i wracaj do Asuki.

31. Sue Me Sushi - $10000

Mike-San, czujesz ten odór? Toż to przypalone sushi. Szefowa jest wściekła. Bierz więc szybko wóz i dorwij dostawcę, który tak spartolił robotę. Po Staunton krążą trzy trucki. Musisz sprawdzić każdy, ale niestety pewnie dopiero w ostatnim znajdziesz swój cel. Każdą ciężarówkę należy stukać do momentu, w którym kierowca wyskoczy na pogaduszki. Potem każdego trzeba oklepać kijaszkiem i wypuścić. Trzeciemu zrób to samo, przy czym, jak już sobie pogadacie - dobij go, a trucka odwieź do rezydencji Asuki.

32. Down The River - $10000

Yakuza "dorabia" trochę na eksporcie kradzionych wózków do Azji. Wszystko byłoby git, gdyby nie to, że Mafia chce coś z tego mieć. Bierz katanę i leć na miasto sprzątnąć kilku ludzi wroga. Nie możesz użyć innej broni. Asuka chce razem wysłać na żółty kontynent 15 thugów. Piętnastu chłopa, 10 minut i niezbyt zwrotna furka. Do dzieła! Punkt na radarze skieruje Cię do Bedford Point. Kręci się tam sporo czerwonych kropek, które musisz "zwerbować". Zadanie to wygląda następująco: podbiegasz do jednego takiego delikwenta, jedziesz go 2-3 razy z katanki, chłoptaś zmienia się ze złego w dobrego (czerwony punkt robi się zielony) i zasuwa do Twojego trucka. Po około sześciu zebranych będziesz musiał jechać na nabrzeże (niedaleko miejsca spotkań z King'iem Courtney'em) i wypakować ich. Potem wracasz i zbierasz resztę. Kilku się postawi, ale po wymianie zdań zmiękną. Podczas drugiego powrotu do portu, trochę przeszkadzać Ci będą Sentinele Mafii - nie przejmuj się nimi, nie są natarczywi. Sporym ułatwieniem w tej misji jest fakt, że ludzie, których pakujesz kataną, prawie wcale się nie buntują i nie bronią nawzajem.

33. Bad Pimpin' - $15000

Asuka ma dla Ciebie info na temat Vinnie'go, ale wpierw musisz wykonać zadanie - ostatnie. Jakiś alfons przypierdziela się do dziwek Yakuzy. Należy zrobić z nim porządek. Podskocz do Newport i sprzątnij gościa razem z jego liczną obstawą, a po wszystkim wróć do Asuczki :) Szefowa dostała wreszcie to co chciała... aż nie czujesz nóg... uchh. Na szczęście miała jeszcze tyle siły, aby przekazać Ci cenne informacje o mordercy Vinnie'go. Ponoć facet ukrywa się w Torrington. Fuck! Co za syf. A ten gościu co? Nieprzytomny. Chyba nic tu po Tobie... Aaa... Poczekaj, jest jego pager, ktoś zostawił wiadomosć: "Potrzebuję innej roboty, niż tylko zamach przy Callahan Point. Spotkajmy się w Wichita Gardens, na Shoreside Vale". To musi być on! Jedź tam. W międzyczasie, Asuka da Ci cynk. Mafia skapnęła się, że szukasz ich człowieka. Na ogon wskoczą Ci trzy Sentinele. Jakby tego było mało, dostajesz cztery gwiazdki i w pościg za Tobą rusza też policja (niedaleko jest Pay'n'Spray - obmyj się z grzechów). Masz dwie minuty na dotarcie do mostu prowadzącego na Shoreside. Gdy dotrzesz do różowej kropy, misja zakończy się. Uzyskasz tym samym, dostęp do trzeciej, ostatniej dzielnicy.SHORESIDE VALE

34. Mystery Killer - $10000

Od razu po przyjeździe na dzielnicę, dostaniesz info na pager od Cisco'a. Jedź do różowej kropy, do Wichita Gardens. Zamień dwa słówka z napotkanym gangolem. Po chwili chłoptaś zawoła kolegów, a Ci z chęcią rzucą się na Ciebie. Co mamy w menu? Dziś polecamy shotgun - sprawdzi się najlepiej. Gdy uporasz się z problemem, możesz skierować się do nowej kryjówki Cisco'a - samolotu stojącego na pasie startowym Francis International Airport.

Cisco - C

35. Decoy Disaster - $20000

W mieście panuje zaraza i co za tym idzie, interesy też nie mają się najlepiej. Organizowana jest konferencja w sprawie zarazy i Cisco musi na nią dotrzeć. Aby mógł uczynić to w spokoju, Ty będziesz odwracał uwagę. Pakuj się do jego limo i jedź przez wyznaczone checkpointy do celu. Masz 2 minuty (każdy checkpoint to +4 sekundy). Po drodze kilka razy będziesz atakowany, więc musisz uważać, żeby Twój wóz nie eksplodował ("Damagebar"). Gdyby tak się stało, wyszłoby na jaw, że Cisco'a nie ma wewnątrz i cały plan wziąłby w łeb. Kiedy zakończysz trasę, Cisco da Ci znać, że w Pike Creek kręci się zamachowiec. To jakiś Hood. Gostek nie chce zrobić z Tobą interesu i wie, że sam Ci nie podoła. Szykuj mocny sprzęt bo zaraz będzie prawdziwy hardcore. Na rozwalenie pokaźnej grupy Hodds'ów masz tylko 60 sekund! O ile do tej pory wystarczył zderzak wozu, o tyle tym razem musisz użyć naprawdę ciężkiej broni (minigun + shotgun).

36. Truth Revealed - $100000

Yep. Ale rzeźnia... Biedny Cisco, a chciał tylko godnie dożyć emerytury. Po opuszczeniu hideout'u byłego szefa, zauważysz odjeżdżający wóz. Cholera, prawie Cię potrącił! A to co? Nie no... znowu? Czeka na Ciebie kolejny komitet powitalny, składający się z kilkunastu oprychów i niestety, znowu masz tylko minutę na pozbycie się ich. Do dzieła. Gdy będziesz miał problem z głowy, dorwij jakiś szybki wózek i dogoń uciekającego Diablo. Musisz stukać go aż do skutku, dozwolone jest użycie broni palnej. Madafaka, to Vinnie! Sukinsyn cały czas Cię oszukiwał, a teraz gdy już go odnalazłeś okazuje się, że on ma Twoją troskę w dupie i nie zamierza dalej współpracować. Wyciągaj największy kaliber jaki masz i pokaż mu kto tu rządzi, w końcu chłopak zmięknie. Będzie błagał o litość, jednak nic z tego: "Goodbye, Vinnie" i podaruj mu jeszcze trochę ołowiu.

8-Ball - 8

37. Love Of Money - $20000

Jak się okazuje, Eight o wszystkim wiedział. Chciał Ci powiedzieć, że Vinnie żyje, jednak zaraz po zamachu na niego, musiał czasowo opuścić miasto. Mimo wszystko, śmierć Vinnie'go to nie koniec. Teraz, wiele osób chce Twojej głowy za to, że zabiłeś dawnego kumpla i zabrałeś jego kasę. Nieważne, że nie wziąłeś dużo. I tak masz w tym mieście przesrane... Co to za hałas? Pieprzone Karteluchy, myślą że to Ty zabiłeś Cisco'a. Niech to szlag, mają 8-Ball'a. Rozwal ich, uważaj jednak na swojego przyjaciela. Masz cztery minuty. Ludzi do rozwalenia nie będzie wielu, ale za to przyjdą w kilku falach, dokładnie czterech. Podczas strzelaniny nie przejmuj się zbytnio 8-Ball'em - dziwnym trafem, ciężko go będzie postrzelić - natomiast nie możesz sobie pozwolić, na opuszczenie terenu kryjówki (zostanie to uznane z brak krycia dla Eight'a). Między starciami, gdy pojawi się okazja, zbieraj broń i apteczki. Wreszcie najeźdźca ustąpi i nadarzy się okazja do ucieczki. Niestety 8-Ball został ranny, musisz go zostawić (sam Cię o to poprosi). Pakuj się do bryczki, bo już za chwilę pojawią się gliny. Dostaniesz trzeci poziom wanted level. Nie masz wyjścia, czeka Cię wizyta u lakiernika. Eight jest cały, ale trafił do paki.

Cisco - C

38. Taking Revenge - $20000

Zemsty ciąg dalszy. Teraz nadszedł czas na nowego szefa Kartelu Kolumbijskiego. Gostek za bardzo kozaczy, a to w przestępczym świecie pewna śmierć. Udaj się uzbrojony po zęby, w pobliże dawnej kryjówki 8-Ball'a. Na środku ulicy już czeka na Ciebie wielki, niebieski kwadrat. Zaparkuj w jego środku i obejrzyj cutscenkę. Grubas zacznie uciekać. Goń jego Monstertruck'a i pukaj dopóty, dopóki cel nie wyskoczy z kabiny ("Damagebar"). Na zakończenie pościgu sukcesem, dostajesz 3 minuty. Potem znowu dwa zdania (dowiesz się, że to King Courtney chce Cię wyeliminować z gry) i strzelanina, tym razem powinieneś go już dobić. Na deser zostaw sobie "straż przyboczną" byłej głowy Kartelu.

King Courtney - K

39. Smackdown - $40000

Yardies szykują rewolkę i chyba Ty będziesz jej celem. Ludzie Courtney'a już zbierają się na mieście. Musisz rozwalić ich, zanim oni rozwalą Ciebie. Kolejne zadanie na czas. Masz cztery minuty na sprzątnięcie z całego Shoreside dziesięciu Yardies. Uwijaj się, bo czasu jest naprawdę niewiele. Misja należy do najtrudniejszych w całej grze, sam zrobiłem ją za x-nastym razem. W sieci dostępnych jest kilka wariantów przejazdu, ja wybrałem ten (GameFAQs.com) i udało mi się na 10 sekund przed końcem czasu. Jeśli wyrobisz się, zanim zegar wybije "godzinę zero", pozostanie Ci tylko z czterema gwiazdkami na karku, podskoczyć do Pay'n'Spray.

Asuka - A

Przed kolejną misją, zalecane jest uzupełnienie poziomu pancerza, zdrowia i zapasów amunicji. Warto też, zaopatrzyć się w takie wynalazki jak miotacz płomieni. Po przygotowaniu, możesz spokojnie udać się na spotkanie z Asuką.

40. Assault Joint - $40000

King Courtney pozwala już sobie na zbyt wiele, stopniowo zaczyna zajmować terytorium Yakuzy. Asuka nie chce dopuścić do opanowania miasta przez Yardies, więc postanawia połączyć siły z Tobą. Zaraz po rozmowie, zaatakuje Cię grupa uzbrojonych thugów Mafii. Uporaj się z nimi, a następnie jedź na północ do miejsca oznaczonego niebieskim kwadratem i literą "A". Wejdź w okrąg, podjadą auta Yakuzy. Skośnoocy przyjaciele po dziesięciu sekundach rozpoczną atak na ochronę budynku - to odwróci uwagę strażników i umożliwi Ci przeniknięcie do środka. Do rezydencji można dostać się jednym z trzech wejść, musisz przeskoczyć te "drzwi". Wewnątrz znajdziesz King'a. Zamienicie dwa zdania i rozpocznie się prawdziwy sajgon. Pojawi się masa osiłków z automatami. Niełatwo będzie, ale musisz roznieść ich w pył. Dobrym sposobem na uniknięcie bezpośredniego starcia, jest ucieczka z powrotem na zewnątrz i walenie do oponentów przez drzwi. Oni jakimś cudem nic Ci nie zrobią. Skuteczny okazuje się tutaj być miotacz płomieni, działa nawet przez ściany. Będąc na zewnątrz, nie używaj granatów, mołotowów, ani innych broni mogących wysadzić drzwi (to otworzy wrogowi drogę do Ciebie). W sumie musisz uporać się z trzema grupami. W miarę rozwoju akcji, przybędzie Ci gwiazdek na wskaźniku wanted level. Ich poziom będzie się stopniowo zwiększał i dojdzie do maksimum. Na koniec przyjdzie Ci zmierzyć się jeden na jednego z samym Courtney'em. Zostaw sobie trochę miotacza, bo King dysponuje rakietnicą. Strzela mniej więcej raz na 5 sekund, masz więc czas na uniknięcie pocisku i podsmażenie strzelca :)

41. Freedom Flies - $40000

I przyszedł czas na misję finałową. Powinna się ona rozpocząć zaraz po zabiciu King'a Courtney'a. Pomimo tego, że masz na karku aż sześć gwiazdek i ściga Cię całe miasto, wydostanie się z Liberty City nie będzie aż takie trudne - wystarczy trochę opanowania. Zaraz po zniknięciu splash screen'a znajdziesz się w miejscu, w którym zakończyłeś poprzednią misję. W budynku znajdują się dwie ikonki z pancerzem. Podnieś jedną z nich i biegnij do Diablo, oznaczonego na radarze kropą. Wsiadaj i szybko mykaj na zachód. Masz 5 minut na dotarcie do lotniska i wpakowanie się na pokład samolotu Cisco'a. Podstawowa zasada: jedź cały czas trawnikiem. Dotrzesz do wąskiego mostu. Tu uważaj, aby nie wpaść do wody. Kiedy go miniesz, jedź dalej na zachód, aż do wybrzeża. Następnie skieruj się na południe. Trzymaj się linii brzegowej. Dojedziesz do kropy, wysiądź i wejdź w niebieski krąg. Jesteś już bezpieczny...



"Hell yeah! There's no stopping me now! Liberty City... goodbye and good riddance. I've learned hard lessons and rubbed shoulders with the worst elements - King Courtney, Vinnie and even Asuka. I'm going to miss Jonnie the bartender and Cisco. I can't help but think I could have done more for 8-Ball. Cisco, this drink is for you, perhaps I will settle down in your beloved Columbia. To the rest, to hell with you and here's to never looking back..."
Materiał pochodzi ze strony https://www.gtathegame.net
Oryginał znajdziesz pod adresem https://www.gtathegame.net/?dz=80