Gość

Rejestruj

Ukraine Grunge Flag by Free Grunge Textures - www.freestock.ca is marked with CC BY 2.0. To view the terms, visit https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/?ref=openverse
Obrazki i kolejne info
napisany: 13.11.2012 · 23:11 · dodał: Marcin
kategoria: GTA V · komentarzy: 11
Wczoraj Patryk poinformował Was o szeregu zapowiedzi GTA V, które wypłynęły do sieci. Wraz z nimi pojawiło się kilkanaście nowych, pięknych obrazków i wszystkie zobaczycie poniżej.




















Klikajcie w zdjęcia, aby je powiększyć.

Ponadto, wyłapałem kilka nowych informacji, których zabrakło we wczorajszej wiadomości. Oto one:

· Potwierdzono istnienie podwodnego świata (wraz z rafą koralową i jaskiniami) oraz sprzęt do nurkowania,
· Misje będą zróżnicowane - weźmiemy udział w mniejszych i większych wydarzeniach, będzie sporo eksplozji, infiltracja, niektóre zadania będą naprawdę spektakularne, kiedy inne to po prostu rozwiązywanie rodzinnych problemów, będą też misje polegające na odbijaniu zakładników czy napady. Nie zabraknie też standardowych dla serii zadań, choć lekko zmodyfikowanych,
· System odsłon został ulepszony i będzie miał duże znaczenie dla rozgrywki,
· Nie będzie trybu kooperacji w kampanii, ale zadania polegające na współpracy pojawią się w multi,
· Rockstar bardzo dużo uwagi poświęca trybowi multiplayer, aby ten miał sporo do zaoferowania,
· Jedną z piosenek słyszaną w radiu był utwór pt. Radar Love (klik),
· Obszar Salton Sea w grze nazywa się Alamo Sea,
· Zmiana bohaterów podczas misji odbywa się zazwyczaj automatycznie, choć pod koniec prezentowanego zadania to gracz mógł zadecydować, którą z postaci pokierować,
· Fabuła będzie miała różne zakończenia, uzależnione od wyborów dokonywanych podczas rozgrywki.

Dzisiaj z kolei serwis IGN wrzucił wywiad przeprowadzony z szefem Rockstar North, Leslie Benziesem. Dowiadujemy się z niego m. in., że:

· Dużo misji opierać się będzie na swobodzie działania - gra wskazuje cel, zaś to gracz decyduje, które postaci go wykonają i w jaki sposób (np. przy użyciu jakich narzędzi),
· Na terenach pozamiejskich spotkamy zwierzęta, a niektóre z nich będą ogrywać jakąś rolę - np. psy będą strzegły jakiegoś miejsca i staną się agresywne, kiedy postanowisz wejść na strzeżony obszar,
· Dostęp do bardziej unikalnych maszyn - np. odrzutowców - na początku gry będzie utrudniony. Kiedy postanowimy usiąść za sterami maszyny, ochrona lotniska będzie starała się to jak najbardziej utrudnić,
· Podobnie z broniami. Choć Rockstar chce, aby rozgrywka była jak najbardziej swobodna i satysfakcjonująca, danie dostępu do niektórych pukawek już na początku mogłoby wywołać odwrotny efekt i uczynić rozgrywkę mniej wymagającą i mniej satysfakcjonującą. Dlatego dostęp do broni będzie odbywał się stopniowo.

Powyższe informacje wypunktowałem przy pomocy gtav.net.

Na koniec przypominam, że już jutro - o godzinie 17:00 - obejrzymy drugi zwiastun Grand Theft Auto V.

Ronin
napisany 14.11.2012 o godzinie 16:22
zobacz profil autora
OK, sory jakoś tego nie zauważyłem :) No to skoro będą inne zwierzęta niż psy to ciekawi mnie liczba gatunków. Na 1 screenie widać jak Franklin pokazuje środkowy palec, fajnie to będzie wygladać gdy będziemy każdemu pokazywać fucka :))
Patryk
napisany 14.11.2012 o godzinie 13:56
zobacz profil autora
Dokładnie. A wiele odpowiedzi na Wasze pytania jest też tutaj www.youtube.com/watch?v=2LwzlQ7vZLQ w RDSie przepadło chyba więc zapodaję.
Marcin
napisany 14.11.2012 o godzinie 12:53
zobacz profil autora
@Ronin, przecież w newsie wyraźnie napisałem, że będą inne zwierzęta niż psy ;-) Najpierw czytaj, potem komentuj! :p Tu masz oryginał z wywiadu:

"But because of the scale of the map [in GTA V] and the different kinds of areas involved, a countryside without animals would feel quite hollow. At the same time, animals aren't just a backdrop - you can expect to see dogs guarding areas and causing the player trouble when they try to sneak past them.”

@gregory, ten Albercik to była plotka tylko...
Ronin
napisany 14.11.2012 o godzinie 11:00
zobacz profil autora
Mnie ciekawi czy będą jakieś inne zwierzęta niż psy, bo jeszcze nigdzie nie było o tym mowy, a taki ogromny teren bez żadnych zwierząt będzię bardzie przypominał wymarłe lasy czarnobyla niż tętniące życiem okolice LS. Zwłaszcza, że w RDR było ponad 40 różnych gatunków to tutaj troche mogliby się wysilić w tej kwestii. Druga sprawa to tuning, fakt że w SA było biednie ale przynajmniej był, patrząc na felgi aut to takie same ma ta czerwona fura przed hotelem i ten comet ze spojlerem także może to jest jakiś trop.
Gregory
napisany 14.11.2012 o godzinie 09:04
zobacz profil autora
Ponieważ nie mogę skomentować poprzednich newsów, napiszę tylko tyle: co się do cholery stało z Albertem Da Silvą, który miał być protagonistą ?
Aha jeszcze jedno. Wydaje mi się, że gdzieś możemy znaleźć ciuszek po CJ'u tak jak to było w przypadku Niko i Claude'a Speeda.
Pepe
napisany 14.11.2012 o godzinie 04:18
zobacz profil autora
Fajne to prawie-audi ;)
Patryk
napisany 14.11.2012 o godzinie 00:27
zobacz profil autora
Ja tak samo, jak dowiedziałem się jak wygląda przełączanie postaci to mnie jeszcze bardziej podjarało :D
Jarszo
napisany 14.11.2012 o godzinie 00:09
zobacz profil autora
Okej. Dobra skoro już jutro będzie trailer, to nie ma co na razie gadać, ale przyznać trzeba - widoki, fury... To jest niesamowite :)
Marcin
napisany 13.11.2012 o godzinie 23:42
zobacz profil autora
Fakt, to o zmianie postacie i różnych zakończeniach.
Tyle tego było, że zgubiłem się ;P
Ale dwa razy nie zaszkodzi poczytać o tym samym, ja mogę to czytać i dziesięć razy!!! :D
Patryk
napisany 13.11.2012 o godzinie 23:34
zobacz profil autora
Zdublowałeś część info :D


Wybierz stronę: 1 2

Obecnie serwis przegląda 75 gości oraz 0 z 6657 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 75 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: sch3bek
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies